Gå til innhold

AloeVeras dagbok


AloeVera

Anbefalte innlegg

Velkommen til min dagbok!

I dag er min fjerde dag uten snus!

På dag to hadde jeg den aller værste hodepinen jeg noen gang har hatt. Var så vondt at det ble problematisk å bevege seg. Jeg hadde også en mektig tristhetsfølelse, et slags tomrom.

På dag tre var hodepinen litt mildere, men den var enda der. Tomrommet og tristhetsfølelsen var værre enn noen sinne. Men jeg kom meg gjennom dagen.

På nettene har jeg våknet og vært kjempesvett, har også sovet meget dårlig. Tror dette kan komme av at kroppen kvitter seg med avhengigheten.

Nå, på dag fire har jeg unnet meg selv litt solarium og etterpå var jeg i så god form at jeg tok meg en treningsøkt. Hodepinen er der sånn av og til, men svak. Har også vært ute å gått en tur.

Er også litt redd for jeg merker at jeg kompenserer med matinntak. I går spise jeg til den store gullmedalje. En japp, en new energy, nesten en hel pakke pringles og tre muffins! Samt en god del lacerol og tyggis. Skal prøve å holde meg til lacerol og tyggisen.

Er det fler her som har sluttet med snus eller holder på å slutte som vil dele litt erfaringer med meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 6!

Nedstemtheten er borte, det er mye lettere å være AloeVera i dag :)

Hodepinen er svak og søvnkvaliteten er elendig, men det bryr meg ikke så mye. Er bare så deilig å ikke være trist å lei :)

Føler meg megastolt! :D

Til og med hatt ei hard treningsøkt i dag, kjenner at det hjelper på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært en uke uten! :D

Skal belønne meg med en frisørtime i morgen, velfortjent.

Sliter litt med at matlysten er såpass stor etter jeg har sluttet. Prøver fortsatt å tygge tyggis en del, men blir ofte turer bort til kjøleskapet.

I dag er det også bare 28 dager til kjæresten kommer hjem <3 Mindre enn halve tiden igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvnkvaliteten er fortsatt elendig. Har vel sovet noe sånn som 6 timer tilsammen på to netter.

Vet ikke om jeg kan skylde på snusslutt, for jeg har ligget å grublet mye de to siste nettene. Hater slike netter. Begynner med å bekymre meg for sommerjobb og så baller det bare på seg. Stressende.

Ellers har jeg så og si trent hver dag denne uken :)

Sitter her med verdens største søtsug nå, hodet tenker stort sett på sjokolade og potetgull... Tidligere tok jeg meg bare en snus når jeg fikk lyst på noe søtt og trivdes me det. Nå tar jeg egentlig en tyggis, men det frister lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...