Gå til innhold

Mascara som gir volum og lengde - og holder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste årene bruk Clinique Hight impact curling mascara som jeg alltid vender tilbake til. Det jeg liker med den er at den gir vippene lengde og holder godt i all slags vær - og er lett å fjerne med varmt vann. Men den drysser og blir "stiv" på vippene, særlig hvis jeg bruker fler lag for å få mer volum.

Jeg har øyne som renner litt, så jeg bør ha en mascara som har en viss vannresistens uten å være helt vannfast. Prøvde Dior Extase i fjor, og den ga helt fantastisk volum uten å klumpe seg. Jeg har sjeldent blitt så imponert over resulatet. Men jeg syns vippene ble litt tyngre utover dagen/kvelden, og den var veldig lite fukt-vennlig.

YSL sin faux cils er jo veldig bra, men den blir veldig fort tørr. Ser at Este Lauder Sumptious mascara har fått best i test, er det noen som har erfaring med denne?

Jeg liker ordentlig volum og lengde uavhengig om det er hverdags eller fest. Kom gjerne med andre anbefalinger :)

Anonym poster: 7eb862ade52836a8652bcdc8d1bc4a75

Skrevet

Jeg elsker l`oreal lash arcitecht 4D.

Tidligere brukte jeg konsekvent vippetang, det trenger jeg ikke med denne mascaraen. Veldig, veldig fornøyd.

• Liker 1
Skrevet

jeg sverger også til Lash Architect 4D mascaraen fra Loreal. den gir godt med volum og lengde, drysser ikke og koster bare 169 kr :)

• Liker 1
Skrevet

False lash effekt fra Max Factor har vært min favoritt i mange år. Klumper ikke, drysser ikke, skiller vippene perfekt og gir lengde og volum.

• Liker 1
Skrevet

jeg sverger også til Lash Architect 4D mascaraen fra Loreal. den gir godt med volum og lengde, drysser ikke og koster bare 169 kr :)

Er denne annerledes enn Lash Arcitect? For den likte jeg overhodet ikke!

Skrevet

Den knuses ihvertfall i tester, den 4D altså. Jeg har generellt aldri likt noen mascaraer jeg får kjøpt på Vita, har prøvd max factor (fikk kraftige allergiske reaksjoner), maybelline, og noen fra l´oreal. Hm. Noen som har prøvd den fra Estee Lauder jeg nevnte?

Skrevet

Aldri prøvd den vanlige, men kjøpte konsekvent Dior tidligere..

Skrevet

Aldri prøvd den vanlige, men kjøpte konsekvent Dior tidligere..

Hvilken Dior?

Skrevet

Hvilken Dior?

Måtte google, men jeg husker ikke engang hvordan den så ut. Ganske tykk børste.

Skrevet

Jeg bruker den fra Estee Lauder som du nevner, og er kjempefornøyd med den. Den gir mye volum og litt lengde, fikk den anbefalt da jeg var på utkikk etter en god volummaskara. Den holder hele dagen ja, noe som er viktigste for meg da jeg bruker linser :)

Skrevet

Måtte google, men jeg husker ikke engang hvordan den så ut. Ganske tykk børste.

Denne? http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=diorshow+mascara&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=QGwPUav8IcO5hAeQl4DIBg&biw=1280&bih=629&sei=RWwPUf6AN-754QSqx4DgAg#imgrc=F--oHf2VXt0duM%3A%3BIxrwQPWpgWCmkM%3Bhttp%253A%252F%252Fallwomenstalk.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2009%252F05%252F4010380102.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fallwomenstalk.com%252F6-christian-dior-mascaras-which-dior-mascara-to-buy%252F%3B350%3B350

Jeg bruker den fra Estee Lauder som du nevner, og er kjempefornøyd med den. Den gir mye volum og litt lengde, fikk den anbefalt da jeg var på utkikk etter en god volummaskara. Den holder hele dagen ja, noe som er viktigste for meg da jeg bruker linser :)

Og den drysser ikke? :) Hvordan er den i forhold til vannresistens, blir du vaskebjørn med en gang du har felt en tåre eller fått litt snø i fjeset? :ler:

Skrevet

Denne? http://www.google.co...-buy%2F;350;350

Og den drysser ikke? :) Hvordan er den i forhold til vannresistens, blir du vaskebjørn med en gang du har felt en tåre eller fått litt snø i fjeset? :ler:

Den drysser ikke nei :) Jeg bruker linser så klør av og til og får tårer i øynene, slik at jeg er avhengig av en maskara som holder. Går helt fint å få litt snø i trynet uten å se ut som et spøkelse :)

Skrevet

Den drysser ikke nei :) Jeg bruker linser så klør av og til og får tårer i øynene, slik at jeg er avhengig av en maskara som holder. Går helt fint å få litt snø i trynet uten å se ut som et spøkelse :)

Hm, høres nesten ut som jeg må prøve den! Har du prøvd Diorshow også, evnt noen andre du kan anbefale/fraråde (fra Kicks)?

Gjest Tigress
Skrevet

Eg likar L'Oreal Millionize, eg, men ein kan jo ikkje bruke den, dei testar på dyr. TonyMoly Cats' Wink i både curling- og volumutgåve er bra, men der også er eg litt skeptisk til den dyretestinga - har lese ein stad at de ikkje testar på dyr, men det treng ikkje å vere rett.

Skrevet

Eg likar L'Oreal Millionize, eg, men ein kan jo ikkje bruke den, dei testar på dyr. TonyMoly Cats' Wink i både curling- og volumutgåve er bra, men der også er eg litt skeptisk til den dyretestinga - har lese ein stad at de ikkje testar på dyr, men det treng ikkje å vere rett.

Den liker ikke jeg, har ikke likt noen jeg har prøvd som selges på Vita. Visste ikke at de tester på dyr, det er ikke bra!

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har generelt sett vore meir imponert over dei rimelege maskaraene, med Maybelline og Max Factor som dei beste. Eg har prøvd ein del av dei dyrare også (Dior, Rubinstein, Lancome etc), men synest dei er for dårlege i høve til prisen. Dessutan kan ein vel berre gå ut i frå at dei testar på dyr, for det gjør dei fleste.

Skrevet

den har jeg ikke prøvd. Lash Architect 4D er min favoritt, men det kommer jo an på hva man er vant med osv. jeg liker mascaraer som gir naturlige dådyrøyne - altså uten klumper, men alikevel fylde og god lengde. ellers liker jeg også DiorShow godt!

Skrevet

Ser at Este Lauder Sumptious mascara har fått best i test, er det noen som har erfaring med denne?

Veldig fornøyd med denne. Jeg synes de fleste andre mascaraer drysser i løpet av dagen, det gjør ikke denne. Den kommer i to utgaver; Sumptous og Sumptous Extreme hvor forskjellen er børsten. Jeg har korte vipper så for meg fungerer Sumptous best, den større børsten får ikke "tak" på vippene mine.

Skrevet

Ble utrolig skuffet over Estee Lauder sin sumptios.extreeme. Merkelig altfor stor kost og for stort mellomrom mellom kosthårene. Ble edderkoppvipper.

Skrevet

Jeg orket ikke dra inn til byen på Kicks, men var på Tonic. Der har de ikke Este Lauder, så det ble Lancome Hypnose Drama (skulle vel kostet på meg turen inn til byen siden Kicks har tilbud på mascara fra Lancome nå). Spent på å prøve!

Ja jeg skjønner hva dere mener med stor børste, for jeg tror det var dette som gjorde at jeg ikke likte Diorshow (kosten er jo vanvittig!) da jeg prøvde for noen år siden. Jeg har ikke korte vipper, men heller ikke veldig lange. Har bedre vipper på høyre side, toskete at de ikke er like på begge sider, haha. Får se om det blir suksess med denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...