Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mine nærmeste har fått vite det, med unntak av min bestemor da det er litt lang reisevei. Jeg er over 3mnd nå, og jeg har veldig lyst til å annonsere det på Facebook. Det er rett og slett fordi at jeg skal i utrolig mange bursdager framover, og det blir mye festing og slikt. Tenker at det sikkert kommer ut der da, om jeg ikke sier noe selv pga voksende mage på en ellers tynn kropp:p

Ser på Facebook som en grei måte å fortelle det på, siden jeg ikke har lyst til at det skal være festens "høydepunkt", og at jeg får like mange gratulasjoner som bursdagsbarnet. Har heller ikke lyst til å ringe rundt for å si det slik:p

Fortalte dette til min svigermor, som nesten forbannet kjeftet at ; "Nei altså noen ting skulle man altså la bli for god for Facebook !!" . Hun har ikke Facebook selv da, men svigerfar har. Ble veldig satt ut i alle fall, har ikke tenkt at det var noe spesielt galt i å annonsere på Facebook, flere av mine venninner har jo gjort det slik:p

Hva tenker dere om det da? Sambo ble veldig satt ut han også, så tipper at jeg "ikke får lov" lengere

Beklager rotete innlegg, skrevet på mobil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såg ei som postet bilde av seg selv ved siden av steikeovnen, og inni låg det ein bolle. Var ganske kult. Synes absolutt man skal kunne legge slikt på FB.

Anonym poster: 2953e27379df5cc34dd38fc9396e75ba

• Liker 5
Skrevet

Alle mine Fb-venner som er gravide har på en eller annen måte annonsert det på Fb, tror ikke det er så uvanlig....

Siste var ei som puttet en bolle i stekeovnen, tok bilde og la det ut........litt morsom synes jeg:)

Ellers er det mange som bare skriver uketallet de er i med et hjerte bak..

• Liker 1
Skrevet

Du kan vel poste det der om du vil :) Selv har jeg ikke skrevet noenting på facebook. Mest fordi de som trenger å vite det har fått vite det av skravlekjerringene i familien ;)

Skrevet

Ser ikke noe galt i å gjøre det på den måten? Er en ting hvis du har facebook fullt av folk du egentlig ikke kjenner, men du slår meg ikke som "en av de".

Gjest navnelapp
Skrevet

Eit vennepar av oss hengte tre sokkar over peisen rett over jul, ein stor, ein mindre og ein mini. Og så skreiv dei at neste jul ville bli annleis enn denne. Masse jubel. :)

• Liker 5
Skrevet

Såg ei som postet bilde av seg selv ved siden av steikeovnen, og inni låg det ein bolle. Var ganske kult. Synes absolutt man skal kunne legge slikt på FB.

Anonym poster: 2953e27379df5cc34dd38fc9396e75ba

Haha, kreativt! :) Tenker også at det til dels er ganske normalt å legge på Facebook. Tenkte jeg skulle legge ut bilde av en dress jeg har strikket til den lille og ultralydbildet ved siden av:p "Alle" vet at jeg ikke kan strikke overhodet, men har faktisk lært meg det bare fordi jeg ville lage noe til barnet. Ikke så distré, men tenkte det kunne være kult:p

• Liker 1
Skrevet

Du gjør selvfølgelig som du vil. Personlig synes jeg det er veldig rart å annonnsere det på facebook, og syns det er en personlig ting man kan ta seg tid til å fortelle på tlf/mld til de man synes burde få vite det.

Anonym poster: aa1a1e07db6d63b4cb515694970764e5

• Liker 4
Skrevet

Ser ikke noe galt i å legge det ut på face, det er (for meg iallefall) mer interessant enn at noenhar spist pasta til middag ;)

Men, jeg ville sagt det til bestemoren din først :)

• Liker 11
Skrevet

Skjønner ikke helt poenget med å dele alt på facebook.

• Liker 2
Skrevet

Vi kommer til å dele det på facebook, mye enklere enn å sende sms eller ringe til alle venner :) Det er jo mange morsomme måter å gjøre dette på, husker han Hareide i KRF la ut et bilde av to par voksentøfler og et par babytøfler i midten :) Veldig søtt! Vi tenkte å ta bilde av to store takeaway kaffekopper fra vår all time favoritt cafe og en tåteflaske med melk i (alle våre venner vet at vi elsker den kaffen, og jeg pleide å dra innom hver dag før jobb før graviditeten). Håper det er litt morsomt ;)

Men si det muntlig til de nærmeste først, ingen vits i at noen skal bli såret eller fornærmet hvis de ikke fikk vite det før alle på face fikk vite det :)

Anonym poster: dd058af22ba73b7b92b324a8b9faa0a9

• Liker 1
Skrevet

Haha, kreativt! :)

Nå er det jo to i tråden allerede som har sett det samme - og jeg også (altså bilde av en bolle i ovnen), så synes ditt forslag var mer kreativt egentlig. :)

Skrevet

Jeg ville ikke delt det på faebook. Men nå er jeg av typen som så vidt ville oppgitt om jeg var i et forhold der også!

Skrevet

Vi ventet med å annonsere på FB til etter ultralyd. Men etter den så kjøpte vi to bodyer som vi la ut bilde av med en tekst som gikk på noe med at reiret forventes ferdigbygget innen vesla kommer i mai. :)

Det å legge ut ultralydbildet ble for meg litt for intimt, både fordi jeg er så megastolt over det og det for mange andre er bare "nok et ultralydbilde" og fordi jeg heller vi vise det til folk jeg synes har noe med det selv.

Skrevet

Jeg la det ut i uke 12 :-) men ringte bestemodrene mine først :-) de bør langt vekke... en som skreiv at hun syntes at jeg skreiv det for tidlig men da kun hun bare tenke det ... synes det er gode nyheter som man kan godt dele mye kjekkere å sjå status om graviditet en hva noen har spist til frokost :-P

Og hvis nokken synes det er teit så kan de bare synes det .

Eneste jeg er redd for at hvis nokke skjer da må jeg skrive det på facebook siden jeg har skrivet på facebook at jeg er gravid. Men vi får håpe det ikkje skjer :-)

Gjør det du synes er riktig ikkje tenk på hva alle andre sei og synes, lykke til og gratulerer ! :-)

Anonym poster: dd1c6aeca450f7eef7315533be707e3d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg la det ut på FB, men uten så mye hjerter og klissete superlativer ;)

Syntes rett og slett det var praktisk, i og med at jeg har veldig mange på Facebook som jeg ikke ser ellers, men som sikkert synes det er gøy å vite.

Endret av Mafalda
  • Liker 4
Gjest airam90
Skrevet

Jeg la ut en body med 1+1 =3 Venter en liten i juni og tagget mannen.

Syns det var godt å få lagt det ut på facebook da jeg har veldig sprett venneflokk rundt i landet.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å legge det ut på facebook, stusser litt over de få jeg har sett som har lagt ulbilder og slikt. Tenker at dette er noe som varierer fra miljø til miljø? Veldig få bekjente av meg deler dette på FB.

Anonym poster: 531c1c8f4610bbc0d2577d67dd057f0f

• Liker 1
Skrevet

Hadde glatt annonsert det på face. Men ikke med ultralydbilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...