Gå til innhold

Gullfisken


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på.. jeg la merke til at Januar sin reklamefilm (eller var det februar?), at han kommer i en heislift opp til en på verandaen, også sier han tilslutt at "nå er det bevist.." osv.

Det jeg reagerte på er jo at de lagde en parodi av den forrige gang de hadde Gullfisken. Da brukte de stige opp til de som satt i 2.etasje i salen.

Noen som kan forklare meg hva som er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Rart! Skikkelig kjipt egentlig. Sikker på at du husker riktig?

Anonym poster: 41bf24465610a6aa5147c033dd64a549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men var det noen som fikk med seg hva hun svenske artisten som sang rundt 22:30, heter? :)

Petra Marklund :) Likte sangen skikkelig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne reklamen var det en parodi på da Gullruten gikk ifjor.

Så vil ikke det si at den er fra 2011?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne reklamen var det en parodi på da Gullruten gikk ifjor.

Så vil ikke det si at den er fra 2011?

Kan du ikke heller finne frem parodien? Kanskje du husker feil?

Men om den kom ut tidlig i 2012 så kan de jo ha rukket å lage parodi av den da :)

Synes det var skikkelig dårlige både parodier og vitser i dag! Fysj!

Anonym poster: 41bf24465610a6aa5147c033dd64a549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo selvfølgelig leita på youtube etter den parodien

Kan du ikke heller finne frem parodien? Kanskje du husker feil?

Men om den kom ut tidlig i 2012 så kan de jo ha rukket å lage parodi av den da :)

Synes det var skikkelig dårlige både parodier og vitser i dag! Fysj!

Anonym poster: 41bf24465610a6aa5147c033dd64a549

Jeg har jo selvfølgelig leita etter parodien på youtube. Men sleit med å finne den. Jeg er 100 prosent sikker på at det er laget en parodi på den, men husker ikke om det var for Gullruten 2012.. men hvor ellers lager de en parodi på den. Det var han Sigurd Sollien som gikk opp stigen og spurte en eller annen mener jeg å huske.

Norwegian reklamen er februar-sølvfisken. Så hvis de lagde en parodi på den for Gullfisken 2012, så synes jeg det er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, syns vitsene til programlederne er skikkelig elendige! Spesielt all spøkingen om fødsel på gulvet...

Beklager forresten at jeg ikke kan hjelpe til med spørsmålet i HI, men jeg så hverken fjorårets Gullfisk eller akkurat den reklamen :/

Endret av Thorn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor filmen til Forsvaret er spilt inn da?

Spøkene i dag og prog.lederne er vel ikke de verste. Men ikke hysterisk morsomt heller, nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, syns vitsene til programlederne er skikkelig elendige! Spesielt all spøkingen om fødsel på gulvet...

Hallo.. :P det kan umulig bli gøy når det er Torsdagskveld fra Nydalen som står der og ler av sine egne vitser

Anonym poster: 6e93f01a16a8648c47ec431db18f356d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juriforman Try og halvparten av reklamefilmene som er nominert ert Try reklamebyrå...

det blir nesten for dumt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. :P det kan umulig bli gøy når det er Torsdagskveld fra Nydalen som står der og ler av sine egne vitser

Anonym poster: 6e93f01a16a8648c47ec431db18f356d

Takk for at det er noen som er enige med meg!! Har aldri skjønt TKFN-humoren, kjæresten og jeg sitter og stirrer på skjermen og på hverandre under vitsene og karakterene de spiller nå på Gullfisken. Folk klapper og ler, men det er da virkelig ikke morsomt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo.. :P det kan umulig bli gøy når det er Torsdagskveld fra Nydalen som står der og ler av sine egne vitser

Anonym poster: 6e93f01a16a8648c47ec431db18f356d

Har aldri likt det programmet, så det er vel noe i det, ja! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juriforman Try og halvparten av reklamefilmene som er nominert ert Try reklamebyrå...

det blir nesten for dumt.

Stusset veldig på det jeg også!

Om det bare var tilfeldig at navnene var de samme så burde de gjort oss oppmerksom på det.

Anonym poster: 41bf24465610a6aa5147c033dd64a549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at det er noen som er enige med meg!! Har aldri skjønt TKFN-humoren, kjæresten og jeg sitter og stirrer på skjermen og på hverandre under vitsene og karakterene de spiller nå på Gullfisken. Folk klapper og ler, men det er da virkelig ikke morsomt?!

Hehe.. godt det ikke er bare meg heller. De er så barnslige og jeg får ganske vondt i margen

Anonym poster: 6e93f01a16a8648c47ec431db18f356d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel Lofoten.. men akkurat hvor liksom...på slutten når han sykler nedover..masse lys der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der måtte Odda tvinge frem en applaus til TKFN-kokken! Satt langt inne

Anonym poster: 6e93f01a16a8648c47ec431db18f356d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...