Gå til innhold

Sandra Borch, politikeren,sexy modellemne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spør du meg, vil jeg svare "skjitonge", ikke mye til poitiker og i hvert fall ikke noe modellemne.

Anonym poster: fe1f3818f4db0a810059da71f499f8b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian

Det jeg ville forandret på, er å ta vekk flere kilo og lag med sminke.

Ingen stopper deg, du kan begynne forvandlingen i morgen den dag! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjellhamster

hun hadde vært langt penere uten sminke og bimbo-style. Virker som hun kompenserer med sminke for at hun er en dårlig politiker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende har ikke noe med politikken! Det er stygt at hun blir mobbet!

Jeg er ikke Senterparti stemmer- meeen jeg er enig med hu om ulven... Mange tror ulven er snill, som på langedrag. "Søte ulven" den er ett rovdyr og skal behandles deretter! Man er redd mange hunder - fordi de er farlige og kan bite?! - men ikke ulven?? Nok om min mening der. Jeg synes man skal diskutere saken som hun blir hetses for, ulven, og ikke hetse henne!

Anonym poster: 97b6cff18f0d88a5d0d55e15cf34cac3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp bloggen hennes, og hun får en del nasty og urettferdige kommentarer.

"- Du er pokker i meg like dum som du er kort Sandra!

- Kortvokste burde ikke være politikere, de er like kort i hodet som kroppen. Det er du et bevis på!

- Sånne kjerringer som deg gjør meg kvalm!

- Det vises at du både er kort og blond. Idiot!

- For ei forbanna kjærring du er, idiot!

- Vil det være fritak for dverger?"

Dette syns jeg er unødvendig og svært usaklig i forhold til politikken. Så ja, jeg syns veldig synd på henne, men jeg hater politikken hennes.

Syns foresten hun er kjempepen! :)

Endret av Tibbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikkje ho dug som verken politikar eller modell. Har ingating med høgda hennar å gjere, eg finn ho berre ikkje særleg tiltalande. Kanskje utan all sminka og bimbostilen, men ho er ikkje noko ekstraordinær når det kjem til utsjånad.

Edit: Det er riktignok inga grunn til å slenge drit. Enkelte av kommentarane ho får er reint patetiske.

Endret av Belus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pen ja, men jeg liker ikke henne. Liker ingen politikere, i alle fall ikke de som er i dag. Ødelegger landet gjør de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende har ikke noe med politikken! Det er stygt at hun blir mobbet!

Jeg er ikke Senterparti stemmer- meeen jeg er enig med hu om ulven... Mange tror ulven er snill, som på langedrag. "Søte ulven" den er ett rovdyr og skal behandles deretter! Man er redd mange hunder - fordi de er farlige og kan bite?! - men ikke ulven?? Nok om min mening der. Jeg synes man skal diskutere saken som hun blir hetses for, ulven, og ikke hetse henne!

Anonym poster: 97b6cff18f0d88a5d0d55e15cf34cac3

Du vet at det fins ca 20 ulver i hele Norge? Og det er eeeevigheter siden sist et menneske ble drept/skadet av ulv i Norge, i motsetning til hunder som dreper folk støtt og stadig?

(Fatter ikke hvorfor denne er i seksualitetsforumet btw - man puler hverken ulv eller Sandra Borch.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe imot alle som er platinablonde, bruker for mye sminke og generelt er dollete. Problemet med at Sandra er kortvokst er disse glamourbildene hvor hun ser ut som en vulgær dukke - det hadde vært mindre ille med en som var litt høyere. På ett av bildene hadde hun altfor store stiletter, hun svømte jo i dem. Det så utrolig teit ut. Egentlig er det det samme for alle andre som ikke vet å ta hensyn til kroppsfasong når de kler seg.

Anonym poster: cd7cec71b7a7a86ec05ce194391167aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Du vet at det fins ca 20 ulver i hele Norge? Og det er eeeevigheter siden sist et menneske ble drept/skadet av ulv i Norge, i motsetning til hunder som dreper folk støtt og stadig?

(Fatter ikke hvorfor denne er i seksualitetsforumet btw - man puler hverken ulv eller Sandra Borch.)

Borch er like pulbar som deg eller enhver annen, så tråden er riktig plassert. Ulv kan du diskutere under aktuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følger jeg ikke så mye med så jeg vet ikke om hun er dum eller ikke, men alle kvinnelige politikere skal vel ikke måtte se ut som Gro Harlem Brundtland eller Siv Jensen? Er det så nøye hvordan hun ser ut selv om hun bruker alt for mye sminke og er "for lav"? Det er da ikke sminken eller høyden hun kjemper for som politiker.

Anonym poster: 9732e61dbc8c8deca97ebbb2a86cf894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende har ikke noe med politikken! Det er stygt at hun blir mobbet!

Jeg er ikke Senterparti stemmer- meeen jeg er enig med hu om ulven... Mange tror ulven er snill, som på langedrag. "Søte ulven" den er ett rovdyr og skal behandles deretter! Man er redd mange hunder - fordi de er farlige og kan bite?! - men ikke ulven?? Nok om min mening der. Jeg synes man skal diskutere saken som hun blir hetses for, ulven, og ikke hetse henne!

Anonym poster: 97b6cff18f0d88a5d0d55e15cf34cac3

Hvem tror dette?

Anonym poster: 27354e32d422c3ed8afc6adb682f9a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Det er ikke fordi hun er kort fordi hun blir mobbet. Det er fordi hun er stokk dum, mangler selvironi og søker rampelyst og ønsker oppmerksomheten hvor enn hun går. Så drar man inn negativ personlig karakteristikk fordi hun provoserer så mange. Hun setter seg selv over alle andre.

Anonym poster: 6332c90d80d3da32006875d7988d20b8

Tja, det er ikke mindre ille å miste alt gangsyn fordi man er ulvetilhenger. Hadde ikke ulven vært en ingrediens i denne farsen, hadde aldri kjøret blitt så hardt.

Hver gang ulv foreslås skutt, blir folk så emosjonelle at de tillater seg hva som helst og løper om kapp for å drite seg ut. Rovdyrspolitikk burde styres av rasjonalitet og kunnskap om emnet, ikke av emo-femi tåretryner uten kontakt med virkeligheten.

Borch har argumentert, prøv å vriste av dere den malplasserte harmen og gjør det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at hun har fått altfor mye hets for sitt utseende. Samtidig så virker det (som andre her har påpekt) at hun også elsker å få søkelyset rettet mot seg. Jeg ser ikke for meg at hun kommer til å bli en stor politiker i fremtiden.

Anonym poster: 2fa9e65c2a85275a911a2a85a8bc9723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en helt vanlig jente, pluss hun ser ut som en glamourmodell. Men virker som de fleste jentner i nord går for den looken av en eller annen grunn.

Anonym poster: 6332c90d80d3da32006875d7988d20b8

Akkurat som mange jenter her i sør...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk mobber henne fordi hun er imot ulv.

Anonym poster: c5cfbf3701669307d427e7bfc268e5e6

Jeg synes både Senterpartiet og Borch gjør en god jobb, både som forbilde og som politiker, og hadde du vært 142cm på sokkelesten så hadde du faen meg vært i mot ulv du også. Senterpartiet taler bøndenes sak og derfor støtter de begrensning av ulvestammen.

Anonym poster: 069d799c2e0ac45f04ca5309e468ec01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Sandra Borch er jævlig lei av å få omtalt utseendet i enhver sak hun får mediedekning på, da hun gikk til valg som leder av senterungdommen på bakgrunn av politiske saker hun brenner for, ikke sminke og klær.

Jeg mener mye om hennes håndtering av ledervervet - og hennes utspill i media, men utseende er da fullstendig irrelevant.

Drit nå i å glane på bilder av henne, og les heller partiprogrammet.

Enig, der har man en kvinnesak man kunne gjøre noe med . Hvorfor er det sånn at kvinnelige politikere er for sinte, for tykke, for korte, for tynne, for følsomme osv osv ? Ser man noen særlig sånne omtaler av mannlige politikere ? Er det mange som kommenterer at dressbuksa til Borten Moe sitter litt trangt f.eks

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borch er like pulbar som deg eller enhver annen, så tråden er riktig plassert. Ulv kan du diskutere under aktuelt.

Nå ble denne flyttet fra seksualitetsforumet da, så moderator var tydeligvis enig med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Nå ble denne flyttet fra seksualitetsforumet da, så moderator var tydeligvis enig med meg ;)

Wee, I'm with the majority!

:P

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...