Gå til innhold

Sandra Borch, politikeren,sexy modellemne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er skuffende og trist at Sandra Borch blir mobbet fordi hun er kortvokst, jeg fatter ikke mennesker som mobber henne for det heller, snakk om å virkelig vise sitt sanne jeg, mobbe et annet menneske for noe de absolutt ikke kan noe for. Herregud.

Se dette bildet av henne som jeg fant på nettet, dama er en Babe! Hvem bryr seg om at hun bare er 142cm? Jeg er jente selv, og jeg synes hun er pen og sexy, hadde hun vært feks 155, som Hayden Panettiere er, eller 160cm og høyere, hadde hun blitt sexsymbol. Jeg synes hun er kjempesexy som hun er.

Det eneste jeg ville forandret ved henne er de mørke øynebrynene mot det veldig lyse håret. :)

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/01017/Sandra_Borch_101764716x9.jpg

Anonym poster: 7f2c76a67be97379d13add81fdbbbc9d

Endret av Yvonne
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg ville forandret på, er å ta vekk flere kilo og lag med sminke.

Ja, hun er veldig pen uten all den sminken ogs, blir litt glamourmodellsminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern en del sminke og gjør noe med komboen svarte øyebryn/platinablondt hår, så kanskje :P jeg hadde uansett ikke rørt et kvinnfolk som vil utrydde ulven - dvs., jeg hadde ikke rørt en senterpartipolitiker uansett.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern en del sminke og gjør noe med komboen svarte øyebryn/platinablondt hår, så kanskje :P jeg hadde uansett ikke rørt et kvinnfolk som vil utrydde ulven - dvs., jeg hadde ikke rørt en senterpartipolitiker uansett.

Ja, jeg må si at jeg mister troen på henne som politiker fordi jeg er for ulven. Men det er ikke politikken jeg henger meg oppi her, heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg må si at jeg mister troen på henne som politiker fordi jeg er for ulven. Men det er ikke politikken jeg henger meg oppi her, heldigvis :)

Ja, heldigvis lar du tankene spinne rundt de som er viktig her i verden :roll:

Anonym poster: 6332c90d80d3da32006875d7988d20b8

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heldigvis lar du tankene spinne rundt de som er viktig her i verden :roll:

Ja, jeg har faktisk det, Sandra Borch blir mobbet og hetset på det groveste for sin kropp, fordi hun er kortvokst, hun har til og med vurdert å gi seg i politikken, så mobbet blir hun, og du synes ikke det er noe viktig å legge tema på? Jeg skriver i åpningsinnlegget hvor uenig jeg er i mobbingen.

Du burde kanskje lese før du kommenterer.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har faktisk det, Sandra Borch blir mobbet og hetset på det groveste for sin kropp, fordi hun er kortvokst, hun har til og med vurdert å gi seg i politikken, så mobbet blir hun, og du synes ikke det er noe viktig å legge tema på? Jeg skriver i åpningsinnlegget hvor uenig jeg er i mobbingen.

Du burde kanskje lese før du kommenterer.

Det er ikke fordi hun er kort fordi hun blir mobbet. Det er fordi hun er stokk dum, mangler selvironi og søker rampelyst og ønsker oppmerksomheten hvor enn hun går. Så drar man inn negativ personlig karakteristikk fordi hun provoserer så mange. Hun setter seg selv over alle andre.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Jeg synes ikke hun er en bra politiker eller spesielt sexy, men det er nok fordi jeg synes hun kommer med så mye dumt. Men for all del, hun er jo søt...

Hadde hatt akkurat de samme meningene om henne selv om hun var 170 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å nevne utseende i samme slengen siden det tydligvis er alt som betyr noe for de fleste. Nei hun er ikke spesielt pen. Hun er som 90% av alle andre jenter oppstylet og har noen heldige bilder/vinkler. Hun er en helt vanlig jente, pluss hun ser ut som en glamourmodell. Men virker som de fleste jentner i nord går for den looken av en eller annen grunn. Problemet med vanlige jenter er at den attrakiviteten de måtte inneha av styling/bekledning og uststråling forsvinner så alt for ofte så fort tunga begynner å rulle og smella får lov å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke fordi hun er kort fordi hun blir mobbet. Det er fordi hun er stokk dum, mangler selvironi og søker rampelyst og ønsker oppmerksomheten hvor enn hun går. Så drar man inn negativ personlig karakteristikk fordi hun provoserer så mange. Hun setter seg selv over alle andre.

Derfor er det greit å mobbe henne for at hun er kortvokst?

Anonym poster: 4b25809777e6ddedf460bf7509df83d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er det greit å mobbe henne for at hun er kortvokst?

Anonym poster: 4b25809777e6ddedf460bf7509df83d8

Det har jeg ikke sagt men hvorfor ta denne saken som om den er unik? De fleste som oppfører seg bemerkelsesverdig får usaklig og hard tyn uansett. Hun er ikke noe mer offer enn andre. Hun erute etter oppmerksomhet og det får hun.

Hvorfor skjønner ikke folk at handlinger får konsekvnser? Denne generasjonen jenter virker relativt fjerne. "Jeg vil jo bare bli litt kjendiz lizzom, bli intervjet, fortelle folk hva jeg mener om ting azz, tjene penger på å være mæ sjæl lizzom. HVOFFOR må folk hate meg for det a lizzom?" Fordi det er en snyltende og uproduktiv måte å være på som provoserer folk. Det er ikke problemet at folk blir gjort narr av i media. Det som er problemet er at folk som skulle vært beskyttet mot seg selv får spalteplass fordi folk lar seg underholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Dessverre er resten av kroppen hennes ganske feilproposjonert i forhold til hodet. OK+ pent ansikt, dog.

Utover det har jeg lite til overs for meningene hennes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk mobber henne fordi hun er 142 cm høy er ikke morsomt engang. Klart, hun er ufattelig pitteliten, men det er ikke morsomt å spøke med. Det er litt oppbrukt. For å sitere en kompis: Det er mye morsommere å le av at hun stemmer mot grasrota i eget ungdomsparti.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk mobber henne fordi hun er imot ulv.

Anonym poster: c5cfbf3701669307d427e7bfc268e5e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandra Borch er da en meget flott, pen og sexy dame. Hun er da ikke noe mindre verdt enn andre, bare fordi hun ikke er like lang som gjennomsnittet. Skjønner ikke hvorfor så mange er imot henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye til overs for platinablonde jenter som poserer halvnakne i seg selv.

Synes hun burde tåle mye refs for dette da, på generelt grunnlag.

Selvom det som ble sagt var for drøyt og ikke greit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Sandra Borch er jævlig lei av å få omtalt utseendet i enhver sak hun får mediedekning på, da hun gikk til valg som leder av senterungdommen på bakgrunn av politiske saker hun brenner for, ikke sminke og klær.

Jeg mener mye om hennes håndtering av ledervervet - og hennes utspill i media, men utseende er da fullstendig irrelevant.

Drit nå i å glane på bilder av henne, og les heller partiprogrammet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... jeg er ikke noe SP person, bare så det er sagt. Men jeg syns det er utrolig dumt at hun har fått så mange kommentarer angående hvordan hun ser ut. Hun er en ganske søt jente. Jeg fatter ikke hvorfor man skal fokusere på hvor høy hun er.

Hun er jo en politiker. Hvis man skal kritisere henne, så bør det virkelig være fordi en er uenig politisk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...