Gå til innhold

Gutter som ikke leser signaler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Såehaltså. Dere mener seriøst at det ikke er noen mulighet for at han ikke var spesielt sosialt skærp?

Hva gjør egentlig at veldig mange tråder her inne ser ut til å handle om å fordreie det en trådstarter prøver å formidle? Noen ganger ser det ut til at det er en konkurranse om å sette folk til veggs.

Så nå sier jeg; ikke rart mange mennesker er single. Dersom dette er måtene dere fremstår utenfor nettet også, så er det ikke så mye å sjarmeres av.

:skratte:

Anonym poster: 90feadb516dafb53e495e1944f3d950b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såehaltså. Dere mener seriøst at det ikke er noen mulighet for at han ikke var spesielt sosialt skærp?

Hva gjør egentlig at veldig mange tråder her inne ser ut til å handle om å fordreie det en trådstarter prøver å formidle? Noen ganger ser det ut til at det er en konkurranse om å sette folk til veggs.

Så nå sier jeg; ikke rart mange mennesker er single. Dersom dette er måtene dere fremstår utenfor nettet også, så er det ikke så mye å sjarmeres av.

Men da-a, trådstarterne er jo også single og de framstår ikke bedre i idiottrådene sine.

Anonym poster: 283ffbc5f9e220d756102e48037e1a73

Skrevet

En annen grunn til at jeg skrev her inne var for å høre om andre har hatt samme opplevelser. Men jeg håper jo virkelig at folk flest ikke har det, for det må jo bety at det er flere der ute uten sosiale antenner enn jeg håper at det er. Har nå funnet ut at jeg heller skal gå mer ut på byen og på fester. Alle gutter jeg har møtt på byen, og på fester hos venner, har vært mye bedre match. Og det er jo ikke så rart, for da leser man hverandre i løpet av sekunder, og finner ut om man er på samme bølgelengde. TS.

Anonym poster: 07e156f0c4ec9eb9243d3906941d0269

Nå vet jeg ikke om du har møtt flere menn på nettet enn han her. Men hvis du baserer din skepsis til å møte flere menn fra nettet, med den ene spesielle erfaringen her, er det jo ganske hull i hodet. Fyren var åpenbart mer sosialt klønete enn gjennomsnittet. Jeg har møtt to menn fra nettet som har vært normale med normale sosiale antenner. Men dersom den ene hadde manglet antenner, ville jeg ikke ikke gått ut fra at 50 % av menn på nettet mangler antenner. Du har møtt EN mann her, ikke hele nettet.

Anonym poster: ebd3c2703645f975bba449f78d86f5fa

Skrevet

stakkars mann lurer på hvor mange ganger han tenkte, når skal hun klappe igjen kjeften så jeg får si noe.

Så du disse signalene?

Hvor har du klart å lese at jeg snakket ustanselig på denne daten?! Det gjorde jeg nemlig ikke. Vi snakket omtrent like mye. Det som var greia her var at han sa ting som gjorde at han fremstod svært like intelligent, både IQ-messing og sosialt sett. Og at han følger opp med å prøve å kysse meg etterpå. Du var ikke der så du så selvfølgelig ikke dette, men jeg er overbevist om at alle oppegående personer hadde forstått at det ikke var i nærheten av å være kyssestemning!

Skrevet

Jeg er helt enig med deg Tidssone! Veldig godt sagt. Jeg er for det meste enig i det du sier her inne. Ikke bare dette. :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er helt enig med deg Tidssone! Veldig godt sagt. Jeg er for det meste enig i det du sier her inne. Ikke bare dette. :)

Åh. Jeg visste ikke at noen la merke til meg, sånn egentlig. Takk for at du gjorde dagen min! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...