AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Kjæresten min å jeg har en ganske heftig diskusjon.Ang tett dansing på utesteder. Dette var noe han gjorde med xdama si og vennindene hennes. de ville ikke at han skulle sitte viggo-venneløs alene, så de tok han med seg på dansegulvet. de gnidde seg inntil han en etter en å han ble kåt å fikk "erigert penis" som han så fint kaller det. dette var helt ok for xdama hans.mange ganger danset han kun med en av venninnene , hun hadde mooooves som han sier å han kunne godt få erigert penis , dette var helt ok for xdama hans. Så når vi sitter å snakker om dette så forteller jeg at vist jeg ser den dama der som danset med han når han var sammen med xen sin eller ei annja dame generelt stå å "gni" seg til han (typen min) kommer jeg til å "knipse dama" eller ta av meg stilett skoen min å trykke på øyet hennes. Han stiller seg heeeelt uforstått til at dette er noe galt så lenger han ikke gjør noe mere med dem.Man kan jo varmes opp før man drar hjem ingenting galt i det?? What?? bare jeg som reagerer? Anonym poster: 3453926faf5fe295f5cfb95d39234751
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 nei. det er å aktivt spre uro i forholdet. gjør det slutt. han virker ganske langt unna en rimelig overenkomst. Anonym poster: c89f65ac010b207ca7fbb4331a980111 1
Arlandria Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 (endret) Jeg hadde også reagert! Forhold har forskjellige regler og grenser, og han kommer tydeligvis fra et forhold hvor ting ikke var så strengt. Men jeg syns du har lov til å mene at det ikke er ok, for det ville ikke jeg syns heller. Edit: Jeg syns ikke du har noen grunn til å angripe dama som danset med han... Men å ikke godta at det samme skjer framover, syns jeg er helt ok. Endret 2. februar 2013 av Arlandria
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Folk styrer partneren sin altfor mye med jernhånd! Jeg hadde ikke reagert på dette. Som han sier, så har han jo ikke gjort noe med noen av dem. Synes det bør være helt greit å dra ut på byen og flørte og danse, for så å dra hjem til partneren sin. Setter man den andre parten i kjetting inne i et bur, vil vedkommende begynne å kjede seg raskt. Helt fint å få litt bekreftelse på byen! hilsen kvinne. Anonym poster: 31ce02d236ecd938a7280e5938d74d97
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Haha ler. Nokken gutta forstår ingenting Anonym poster: 013ac10f32917b8b71cb7bf8ca84dce7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå