Gå til innhold

Sex og anger

Har du dårlige seksuelle erfaringer?  

10 stemmer

1. 1. Har du dårlige seksuelle erfaringer?

• Ja, noen tabber har jeg gjort som jeg angret mye på
      8
    • Ja, noen tabber har jeg gjort og det skal man gjøre
      25
    • Nei, jeg har alt for lite å angre på
      6
    • Nei, jeg har bare gjort det jeg har vært helt sikker på
      8
    • Det er en privatsak som DU ikke har noe med!
      1

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Har angret en gang eller to for å ha kastet bort tid på noen som var udugelige i senga (snakker da ikke om kjærester).

Gjest Voksen
Skrevet

Hva er poenget med å angre på noe som allerede har skjedd, som du ikke kan endre? Bortkastet tid og krefter. Bedre å tenke seg om ved neste korsvei.....

Gjest Moonshadow
Skrevet
Hva er poenget med å angre på noe som allerede har skjedd, som du ikke kan endre? Bortkastet tid og krefter. Bedre å tenke seg om ved neste korsvei.....

Jeg vet flere har gått igjennom det samme som meg og angrer bittert.

Jeg ble voldtatt når jeg var 13 år og en ganske vanlig reaksjon av det er å få veldig dårlig selvtillit og søke etter kjærlighet og godkjennelse fra andre menn. Jeg å flere jeg vet om hadde en periode etter voldtekten der man lå med nye fokl i fylla, rett som det var. Man ville egentlig ikke gå så langt men følte på en måte at man måtte ettersom du kanskje hadde kyssa med han før på kvelden. Kunne jo ikke lure de.. Man turte alltså ikke si nei og ofte gråt man lydløst under akten fordi sex ikke ga deg noe, fikk deg til å føle deg skitten.

Mange slike stunder angrer jeg på og skulle gjort alt for å sletta de.

Skrevet

Jeg angrer ikke på noe som helst.

Skrevet

Har ikke gjort perfekte valg alle ganger, men angrer ikke veldig på noe...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er bedre og angre på noe man har gjort enn og angre på noen man aldri gjorde :P

Skrevet
Det er bedre og angre på noe man har gjort enn og angre på noen man aldri gjorde :P

Eller som jeg sier, motstå ikke alle fristelser det er ikke sikkert de kommer tilbake. :wink:

Skrevet

Om jeg angrer vet jeg ikke.

-Men jeg har definitivt hatt sexpartnere som jeg godt kunne klart meg uten. :wink:

Skrevet

Ikke alltid!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har gjort noe som jeg angrer på ja, men samtidig så angrer jeg ikke, det var jo en erfaring å ta med seg det også.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Har et par episoder jeg gjerne skulle ha strøket fra hukommelsen, men bruker ikke energi på det. Gjort er gjort, så får en heller komme seg videre en erfaring eller to rikere...

Skrevet

Jeg har gjort erfaringer som jeg ikke ville valgt dersom jeg med dagens erfaringer fikk gjøre ting på nytt, men skulle jeg strøket dem og startet på nytt hadde jeg ikke hatt erfaringene som forteller meg hva jeg ikke ville gjort og ikke gjort.

Angrer ikke på noe, men det er mye jeg ikke ville gjort om jeg bare hadde visst hva det kunne føre til. :-?

Gjest gjesten
Skrevet

Etter å ha vært separert i 1 1/2 mnd så var jeg på date nå på fredag hos en hærlig og deilig fotomodell i Vestfold en plass... det endte med

puling i hvert fall i 3-4 timer + morgenen... kjempegodt, men...

Så får jeg litt dårlig samvittighet da ovenfor min x....hmmmm

Er dette normalt eller?

Gjest oxo gjest
Skrevet

Ikke noe galt i å ha dårlig samvittighet!

Men voksne mennesker har jo et behov for sex og kos, så det er

bare å forsyne seg dersom forholdene ligger til rette.

Tips: ikke la xen høre om alle dine romanser, sånt blir det sure miner av.. hehe jeg vet hva keg snakker om. Da husker hun plutselig hvor bra du var i senga og bla bla bla...

Klem til og nyt singeltilværelsen :tunge1:

Skrevet
Hva er poenget med å angre på noe som allerede har skjedd' date=' som du ikke kan endre? Bortkastet tid og krefter. Bedre å tenke seg om ved neste korsvei.....[/quote']

Couldn't agree more!

Er glad for de fleste feil jeg har gjort (når de kommer litt på avstand iallfall) og i verste fall så lar jeg bare være å tenke på dem, angrer ikke. Alt jeg har opplevd, også feilene, er med på å gjøre meg til den jeg.

Gjest Poirot
Skrevet
Hva er poenget med å angre på noe som allerede har skjedd' date=' som du ikke kan endre? Bortkastet tid og krefter. Bedre å tenke seg om ved neste korsvei.....[/quote']

:ler:

Jeg kan love deg at jeg ikke bruker masse energi på dette! Men en gutt eller to fant jeg altså ut i ettertid at jeg like gjerne kunne vært foruten i senga.

For eksempel fordi de aldri ga seg i senga selv om de var driiiitdårlige, og jeg våknet opp kjempesår og hoven dagen etter. (Poirot med sukkersøt stemme * Åh! Jeg tror ikke jeg orker mer, jeg assa!*)

Eller fordi de pluteslig kom i munnen min uten forvarsel. *UÆK*

Sånt klarer jeg meg fint uten, og min seksuelle erfaring hadde ikke vært noe dårligere om disse mennene hadde vært styrt unna.

Skrevet

Nei - tror ikke jeg angrer på noe! Eller vent litt - ble en gang fersket i bilen av min bror. I god gang med typen min. Det hadde jeg visst fortrengt. Huff, huff, huff. :oops: :oops:

• 8 år senere...
Skrevet

Har egentlig ikke gjort noe jeg har angret på. Det er nesten så jeg føler jeg har gått glipp av noe. Er jeg rar? :forvirret:

Anonym poster: 9e08c20b68f694ba84812b85be3d7cec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...