AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Jeg og kjæresten min er 18-19 år gamle, og har vært sammen i litt over et år. Det er et avstandsforhold, så vi ser ikke hverandre særlig ofte. I begynnlsen av forholdet var vi flinke på å snakke om sex, gjøre hverandre kåte osv, og hadde gjerne telefonsex. Det har det ikke blitt noe av de siste månedene, vi er vel begge leie av å ikke kunne se hverandre ofte, og det har dabbet av med slikt snakk. Han virker ikke så interessert i å snakke om det heller, han synes det er svært vanskelig å ikke kunne være sammen in real life. Har dere noen tips til hva jeg kan skrive til han for å gjøre han kåt, og få lyst på meg? (Og som kanskje fører til slik prat over til telefon/skype? Har ikke lyst å si noe direkte til han, men kanskje hinte om noe når vi skriver, for å se hvordan han reagerer) Mistenker at han har begynt å miste tro på forholdet vårt, siden vi bor så langt unna hverandre og ser hverandre sjelden. Etter sommeren kommer vi til å se hverandre mye oftere, og være sammen mye da.. men vet ikke hvor lenge han greier å ha et slikt forhold. Hvordan få han til å glede seg til vi skal være sammen igjen? Skal også være sammen med han i vinterferien, og har skikkelig lyst til å gi han "lysten" tilbake. Hva kan jeg gjøre for å gi han skikkelig god sex/gjøre han kåt når vi er sammen? Når vi har sex pleier det som regel å være misjonær eller bakfra. Er vel ikke så mye annet vi har gjort. Har så lyst å prøve å få tilbake gnisten, for merker at når vi har et godt sexliv, så fungerer forholdet mye bedre, og vi har mye lettere for å prate sammen om alt mulig. Jeg er ganske sjenert, og synes det er vanskelig å ta opp sex når vi ikke er fysisk sammen. Da er det veldig lett, for da er det bare å begynne å ta på han osv, det er så vanskelig for meg å ta intiativ over nett/tlf, spesielt nå, når det ikke virker som han er interessert. Har prøvd å hinte noen ganger, men uten hell. Beklager for mye spørsmål og rotete innlegg, men håper noen av dere har noen gode tips til meg! Anonym poster: aeabc88be3136f2ad40fed03f38603f0
Noteknekk Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 Hva med å sende et dristig bilde, hvis du er komfortabel med det? Jeg er i et slags avstandsforhold selv, bare at vi ses realtivt ofte. Men tidligere når vi ikke så hverandre fullt så mye så brukte vi også ofte skype, facetime etc, da kunne vi se hverandre mens vi snakket og det var veldig godt, i tillegg til at det åpner muligheter for å ikke bare ha telefonsex, men faktisk se på hverandre samtidig .
Gjest bråkar Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 dårlig ide. avstandsforhold er vanskelig, går som regel ikke. IKKE send et bilde når det går dårlig, da sitter du virkelig med skjegget i postkassa om det ikke går. Ha is i magen, sats på at det blir bra når dere møtes, vær realistisk med tanke på hva slags intensitet dere vil ha på avstand. Bedre å satse på flere besøk enn nakenbilder. Hva med å sende et dristig bilde, hvis du er komfortabel med det? Jeg er i et slags avstandsforhold selv, bare at vi ses realtivt ofte. Men tidligere når vi ikke så hverandre fullt så mye så brukte vi også ofte skype, facetime etc, da kunne vi se hverandre mens vi snakket og det var veldig godt, i tillegg til at det åpner muligheter for å ikke bare ha telefonsex, men faktisk se på hverandre samtidig .
Noteknekk Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Nei jeg ville kanskje ikke startet med et plutselig dristig bilde,(og da tenkte jeg ikke nødvendigvis nakenbilde), hvis du føler at du ikke får noe fra han på nåværende tidspunkt. Det var mer som et forslag til å gjøre ting mer spennende igjen, men da må jo begge være interessert i å få ting til å fungere i utgangspunktet. Jeg syns du skal prate med han om det, spør han hvordan han syns det går med avstanden, si at du syns du får mindre respons og vil gjerne høre på hva han tenker. Kommunikasjon er veldig viktig, kanskje spesielt i et avstandsforhold. Har begge rette innstillingen så går det med avstandsforhold, men ja det kan være vanskelig også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå