Gå til innhold

Syk igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg noen gang har vært så mye syk som det siste halve året. Det begynte før jul, og da ble jeg smittet av samboeren min, og vi begge hadde influensa i noen uker. Så ble jeg syk igjen for et par uker siden, influensa igjen, og måtte holde meg borte fra jobb igjen.

Nå i morges våknet jeg opp med hoste (dog uten å få smerter i halsen ved svelging som et forvarsel, som jeg bruker å få), og jeg er redd for at jeg skal bli syk - igjen.

Jeg spiser riktig, trener stort sett 3 ganger i uka, tar Omega 3-6-9 og vitamintilskudd. I tillegg har jeg kuttet sikkert 80% av sukkerinntaket de siste månedene.

Hva kan jeg gjøre for at immunforsvaret skal bli bedre? Opplever en del stress på jobben, og det er som regel når jeg har fri (har som regel noen dager fri når jeg først har fri) at jeg blir syk. Men jeg må likevel være borte fra jobb noen ganger, og det er vondt for meg å måtte "svikte" arbeidsgiveren min så ofte.

Ser etter ny jobb nå, hvor jeg kanskje ikke opplever så mye stress, men er det andre ting jeg kan gjøre for at kroppen min skal bli litt sterkere?

Hilsen ei som er lei av å være syk.

Anonym poster: 9181dde4ec2f86f98cdaa106ca576efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp og kjøp NBG:24/7. Det er betaglukaner som styrker immunforsvaret. Dyre ja, men utrolig virksomme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...