AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Vi er en familie på 4 (barn på 12 og 14 år) som planlegger bilferie i Europa til sommeren. Vi vurderer å være i Kroatia en ukes tid. Der er vi ikke så kjent så vi ønsker tips til fine områder vi bør vurdere å dra til. Om noen har tips til fine campingplasser (4-5 *) som dere anbefaler setter vi pris på det. Anonym poster: 83522bc969e564b1f0cdcfb9cd339202
gustav Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 (endret) 5* tror jeg bare jeg har sett i Italia? Men Istrahalvøya fra Pula og nordover har masse masse campingplasser, noen av dem helt i toppsjiktet (fine bassenganlegg, jacuzzi, mulighet for massasje, restauranter m.m) Svømme i sjøen: husk badesko! Gjorde inntrykk: middelalderbyen Trogir rett nord for Split. Og badebyen Baska i vakre omgivelser på øya Krk. Generelt: spesiell natur, god mat, krystallklart vann. God tur! Endret 1. februar 2013 av gustav
wondergirl Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Det er masse billige og bra rom til leie i Kroatia, i tilfelle det er et aternativ til campinglivet. Turistkontorene har oversikt over en lang rekke rom el. leiligheter med ulik standard og plassering. Ellers er det fint med litt øyhopping, Korcula og Hvar er de øyene jeg har vært på. Split er fint for shopping og gamlebyen (bl.a et klokketårn med god utsikt som kanskje det er gøy for ungene å se). Dubrovnik er jo en svært vakker by, og man kan gå på muren som omgir store deler av bysentrumet.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Rom og plasser overalt. Billig også. Men fort dere. Når barnet på 12, er blitt 13, er det ikke så coolt å sole seg naken sammen med foreldrene. 50% av strendene er for nakne. Og den som har solt seg naken, fortsetter med det. Anonym poster: 0fa8137c59e71a34086c02971500f0ad
freddy Skrevet 24. februar 2013 #5 Skrevet 24. februar 2013 Ta en titt på denne nettsiden: http://www.vacansoleil.dk/soeg/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå