Gå til innhold

Linken til den siden med kvinnekropper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan legge ut link til den skandinaviske siden ( eller gjerne den er dansk) der jenter/kvinner legger ut bilde av kroppen sin.

Grei side å se igjennom når du føler deg så feit og ufornøyd med din egen kropp :(

Anonym poster: 63d4094d7b157a2c54e368c18179685f

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Så fin blogg! Synes nesten alle jenter bør ta seg en tur innom. Bloggen viser tydelig at vekt er virkelig bare et tall...

Skrevet

Så fin blogg! Synes nesten alle jenter bør ta seg en tur innom. Bloggen viser tydelig at vekt er virkelig bare et tall...

Og ikke minst at de aller fleste har sitt å tenke på. Det er så mange triste historier der, og jenter og gutter som ikke liker kroppen sin til tross for at den ser kjempeflott ut.

Anonym poster: 2d11e2c4da667aa5e045748d885a0333

Gjest Euforia
Skrevet

Og ikke minst at de aller fleste har sitt å tenke på. Det er så mange triste historier der, og jenter og gutter som ikke liker kroppen sin til tross for at den ser kjempeflott ut.

Anonym poster: 2d11e2c4da667aa5e045748d885a0333

Jeg har som regel bare sett på vekten og høyden uten å lese det som står under, men kanskje jeg skal begynne å lese det. :) Men jeg synes det er så fælt når folk er misfornøyd med seg selv når de virkelig ikke har en grunn til det...

Gjest Loverdose
Skrevet

Synd at han/hun som drev den nettsiden, sluttet å publisere bilder. :( Har ikke vært noen nye bilder siden i mai i fjord, tror jeg.

Skrevet

Unnskyld meg, men mange av de jentene må da lyve om vekten sin. Synes mange av de så ut som de veide endel mer en de påstod...

Skrevet

Fantastisk bra side.

Anonym poster: 749660c748ef4763b12efc80ce1b4d32

Skrevet

Vet det ikke er denne du spør etter, og den er heller ikke dansk eller svensk, men kanskje noen andre vil se på den. http://www.mybodygallery.com/

Man kan søke på høyde og vekt, og se at det er tydelig at kropper som er like høye og tunge, virkelig kan se temmelig ulike ut, og komme i mange ulike fasonger. Nå mistenker jeg at det er noen som enten tipper litt feil eller av andre grunner oppgir feil mål innimellom der inne, men hva vet jeg. Poenget med sida er jo uansett å vise mangfoldet, noe som ellers er en mangelvare rundt oss ,og som jeg tror mange har godt av, så jeg liker virkelig konseptet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...