Gå til innhold

Orgasme-olje

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke den, men lignende. Det svir, blir sinnsykt varmt og er i det hele tatt ubehagelig.

Aldri igjen.

Skrevet

Ikke den, men lignende. Det svir, blir sinnsykt varmt og er i det hele tatt ubehagelig.

Aldri igjen.

Vet du hva den heter den du brukte? =)

Anonym poster: 5d86a9a5254e55db10c626cd545b3a89

Skrevet

Jg har prøvd noe sånt en gang. Det gjorde inni helvetes vondt, jeg stod nesten og gråt i dusjen etterpå. Bortkasta penger. Men det sier seg kanskje selv når man betaler 300kr for olje med chilipepper i som man gnir på klitoris. Nysgjerrigheten vant over fornuften i mine yngre dager :P

Anonym poster: 3151d065b4b10f81a8093c2a3008c219

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Det med sånne kremer og oljer som skal øke blodsirkulasjon osv.. Det er aldri en garanti for at den fungerer på akkurat deg. Alle er så ekstremt forskjellige! Har prøvd endel kremer.. Noen fungerer veldig bra. Andre blir litt sånn prikkete følelse. Noen varmer også.

Vanskelig med anbefalinger på dette.. i og med at alle er forskjellige.. :)

Skrevet

Ser at den inneholder rosmarinolje, så da vet JEG at jeg skal styre klar ihvertfall. Det har jeg fått kraftige reaksjoner på før. Selv om det er "naturlig", så kan det likevel være for sterkt for kroppen.

Skrevet

Ser at den inneholder rosmarinolje, så da vet JEG at jeg skal styre klar ihvertfall. Det har jeg fått kraftige reaksjoner på før. Selv om det er "naturlig", så kan det likevel være for sterkt for kroppen.

Enig. Gå heller innom en erotisk butikk å kjøp noe der. :)

Skrevet

Prøvde shunga sin til 250 kr. var 100 ml i den.... for noe bortkastet! det var som å ha peppermynteolje på fitta, ble kaldt og småsvei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...