AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Jeg vet ikke om det her er det rikitge stedet å poste dette, men jeg prøver.. Jeg har vært singel i litt over 1 år, etter et forhold på tre år.. Jeg har nå holdt på med en fyr i ca 4 mnd, vi går på samme universitet, så traff han der. Vi omgås kanskje 1-2 ganger i uken.. Jeg vil nok si at jeg har fått følelser for han, jeg er vel forelsket.. Men problemet ligger ikke der.. Alle de gangene vi har møttes, har vi gjort det samme. Vi har enten vært hos meg eller han, laget middag, sett på tv, gått og lagt oss, hatt sex og sovet. Jeg vet at han liker meg, for det har han sagt. Han har også sagt (på fylla) at han vil møte mammaen min, og at han ikke ligger med eller treffer andre, men det som sagt på fylla og vi har bare latet som han aldri sa noe. Det jeg sliter med er at jeg ikke føler at jeg kan snakke med han om seriøse ting, jeg føler ikke at jeg kan ringe han midt på natten og gråte hvis jeg har en virkelig dårlig dag.. Og jeg vet hvordan det er å ha noen som er der uansett, og det er den beste følelsen i verden.. Det har vært utrolig deilig å ta ting veeeeldig rolig, for jeg bruker tid på å få følelser for gutter, og nå har jeg fått det og er veldig frustrert. Vi har aldri vært ute blant folk, bortsett fra når vi er på byen, da har han ingen problemer med å kysse meg offentlig eller å vise frem at vi holder på... Så jeg tror igrunn ikke han tenker over sånne ting, han er en typisk man som rett og slett ikke tenker. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Noen dager har jeg veldig lyst til å bare drite i hele greia så jeg ikke blir super forelsket og såret om det ikke skulle bli noe mer, andre ganger har jeg bare lyst til å ta bussen til han og gråte ut.. Selv om jeg vet at han liker meg, men vet ikke om han liker meg nok.. Jeg merker jo at han synes det er vanskelig å prate om ting, så det kan jo være at han bare ikke forteller om hva han tenker og føler, som mange gutter er... Men uff nei,... Hva hadde dere gjort? Anonym poster: 6c26f0010070af751676a66b01f83132
eva-80 Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 God kommunikasjon er nøkkelen til alt godt forhold, så om dere allerede etter 4 mnd har promblemer på det området så burde dere ta ta i det snarest. Virker også at du tenker og synes mye, men du er heller ikke særlig god til å si det som det er ? Du blir nødt til å spør og kreve ærlig svar om hvor du har han hen og ta forholdet videre derifra. Jeg personlig har ingen sans for sånne mutte typiske mannfolk som du sier. Jeg er ingen tankeleser , så vil han noe, må han si det rett ut.
Gjest kingbed Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 enten kan du gi det litt tid og se kordan det går, for ofte minsker usikkerheten og tvilen når man blir bedre kjent. Og hvis det ikkje funka, så bare dropp han. Gløm det, ikkje tenk på det, he's not the guy for you then
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Hmmm, hvorfor skulle han si noe sånt i fylla egentlig? tenker jeg på.. Sier han det ute av det blå? når folk bare blærer ut sånne ting, så tyder det på at han er skyldig i noe og har dårlig samvittighet? magefølelsen din som sier at du kanskje ikke kan snakke med han om alt osv, kan jo tyde på at han ikke er en du tror han er. Tenk over det kanskje... dere er i den alderen der man har seg litt overralt spesielt gutta =P Anonym poster: 756ce6afc46fab23a1d82c5004379ffd
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Hmmm, hvorfor skulle han si noe sånt i fylla egentlig? tenker jeg på.. Sier han det ute av det blå? når folk bare blærer ut sånne ting, så tyder det på at han er skyldig i noe og har dårlig samvittighet? magefølelsen din som sier at du kanskje ikke kan snakke med han om alt osv, kan jo tyde på at han ikke er en du tror han er. Tenk over det kanskje... dere er i den alderen der man har seg litt overralt spesielt gutta =P Anonym poster: 756ce6afc46fab23a1d82c5004379ffd Ja, men jeg tror igrunn det var litt fordi jeg hintet til at jeg ikke vil at vi skal ligge og date andre, og da sa han at han ikke har noe lyst til å ligge med andre og heller ikke gjør det.. Vi er 25 begge to, så tror han er litt over den fasen at han skal ha seg litt overalt Men absolutt, kan hende jeg tror han er en annen person enn den han egentlig er.. Man vet jo aldri! Skal prøve å snakke med han imorgen, så får vi se om det leder til noe mer.. Men takk for svar TS Anonym poster: 5473b47da7b2cbb3760d548efce9d5dd
Aprilcch Skrevet 2. februar 2013 #6 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Hvis han ikke er en person du kan ringe til og gråte til midt på natten, har du tenkt at grunnen for det kan være at det er du selv som faktisk ikke har god nok kjemi med ham til at du har lyst til det? Kanskje han egentlig er en sånn gutt som noen kunne ringt til midt på natten, men at dere ikke har den kjemien? Jeg synes dette høres ut som noe som ikke kommer til å vare. Endret 2. februar 2013 av Aprilcch
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå