AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Jeg begynte i ny jobb på mandag, har gått uten noe å gjøre helt siden Oktober/September. Jobben varer ikke lenge, og begynner ''sent'' om jeg kan si det. Jeg starter halv ni om morgenen og slutter i 3, halv fire tiden. Når jeg kommer hjem spiser jeg middag med min kjære så sovner jeg. Idag sovnet jeg etter et par timer etter jeg kom hjem, så ble jeg vekket av min samboer nå for en halvtime siden. Sånn har det vært hele uken.. Når jeg våkner dunker hodet, halsen er vond og jeg er dødssliten rett og slett. Noe som kan hjelpe mot dette? Noe jeg kan ta, gjøre? Jeg holder meg inne hele dagen stortsett.. Jeg rekker spise middag, ta en titt innom nettet og ta ut vaska før jeg faller i søvn. . Anonym poster: 16855f8476c4ce47526f2e9cedba03fa
PepsiMax Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Har ingen gode tips, men det er slitsomt å begynne i ny jobb da! Sikkert ekstra slitsomt da du har gått uten noe en stund... Det er jo også mulig at du brygger på noe.. det går nok av influensa og magesyke for tiden!
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Har ingen gode tips, men det er slitsomt å begynne i ny jobb da! Sikkert ekstra slitsomt da du har gått uten noe en stund... Det er jo også mulig at du brygger på noe.. det går nok av influensa og magesyke for tiden! Akkurat over influensaen! Så håper ikke det er noe ille.. Altså det jeg har tenkt på også, men på dagen og på jobben er det utrolig koselig, jeg blir ikke fort sliten, slapp eller noe slikt. Og er forsåvidt i topp form helt til jeg kommer hjem! Anonym poster: 16855f8476c4ce47526f2e9cedba03fa
Gjest kingbed Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Gå til legen. Det er bedre å gå en gang for masse enn en gang forlite. Sliter selv med å være utslitt og trøtt, også plager som kvalme og hodepine. Men jeg er 17 år, og kroppen forandrer seg, så jeg anser det som ganske normalt for min del. Selv om jeg har gått til legen med det. Det å være sliten kan også være psykisk, selv om du ikke vet det selv. Kanskje stresser du mye eller rett og slett bare trenger en liten mental pause og lade opp batteriene igjen. En liten helg med spa, god mat og nok søvn kan være et godt alternativ
LA14 Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Hørtes ut som meg da jeg begynte å jobbe igjen etter ei lang sykmelding!!! Du bruker kroppen og hode på en annen måte når du jobber enn når du bare går å "suller" hjemme. Kroppen holder nå på å omstille seg til nye rutiner!! Er du lur, følger du de samme rutinene i helgen så slipper du å "begynne på nytt" igjen på mandagen Du vil nok bli ditt normale deg igjen snart 1
Meridian Skrevet 1. februar 2013 #6 Skrevet 1. februar 2013 Det hjelper å legge seg tidlig for å få den gode søvnrytmen. Så hjelper selvfølgelig kostholdet. Vann må man innta jenvlig gjennom dagen. Jeg merker selv hvor sløv jeg blir når jeg ikke har drukket vann på en stund iløpet av en dag... Med en gang jeg sluker en halvliter vann kvikner jeg til igjen. Det hjelper også å gå en tur hver dag, om du ikke orker å trene en dag. Frisk luft klarner tankene og kroppen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå