Gå til innhold

Er menn som leier horer tapere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av horetråden om hvor mange som leier horer. Nå er spørsmålet om man er en taper hvis man leier hore?

Anonym poster: 8ce5b254654aaf6a89572928f155b083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns faktisk det. Ved å kjøpe en Nigeriansk/Thailandsk hore bidrar man til stygge, stygge ting. Kjøper man en eskortepike som jobber frivillig blir saken en annen. Alt i alt syns jeg egentlig det er litt stusselig.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det noe forskjell på kjøpe en hore eller ha sex med en kjerring som har purt over 20stk?

Anonym poster: fc7a7e183859793379d58ba7e5a94b36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er det noe forskjell på kjøpe en hore eller ha sex med en kjerring som har purt over 20stk?

Anonym poster: fc7a7e183859793379d58ba7e5a94b36

Ja...

Anonym poster: 2edd4711feaf17e0e92c8591300a84a3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det. Ved å kjøpe en Nigeriansk/Thailandsk hore bidrar man til stygge, stygge ting. Kjøper man en eskortepike som jobber frivillig blir saken en annen. Alt i alt syns jeg egentlig det er litt stusselig.

Nå trenger ikke en prostituert å være fra Nigeria. Og nå trenger ikke alle nigerianere å være en del av noe shady heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Adegami.

Eskortepiker og "luksusprostituerte" er en ting, men når man er med og bidrar til stygg menneskehandling og diskriminering er man en taper.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, langt ifra. Menn "leier" alltid damer, og ingen lever evig.

Man får pule så lenge kuken står :)

Anonym poster: b5323378c256f57a8e7598b6af28b44a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er det noe forskjell på kjøpe en hore eller ha sex med en kjerring som har purt over 20stk?

Anonym poster: fc7a7e183859793379d58ba7e5a94b36

Den ene må du jo betale for, så økonomisk sett er det en forskjell. Dessuten har de fleste horer pult langt fler enn 20 stk. Og så er det selvfølgelig aspektet med om det er frivillig eller om hun har en hallik som tvinger henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent som å spørre om en som kjøper indrefilet til middag i blant er en taper.........man kan ikke spise kjøttkaker alle dager, hele året :-)

Horer er et bra avbrekk fra kjærringene. Bare synd en må utenlands for å få dette til en vettig pris.

Anonym poster: 4525bd36ca7352b511e846d2a693c3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene må du jo betale for, så økonomisk sett er det en forskjell. Dessuten har de fleste horer pult langt fler enn 20 stk. Og så er det selvfølgelig aspektet med om det er frivillig eller om hun har en hallik som tvinger henne.

Er dyrt å dra på byen å da.

Anonym poster: fc7a7e183859793379d58ba7e5a94b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns faktisk det. Ved å kjøpe en Nigeriansk/Thailandsk hore bidrar man til stygge, stygge ting. Kjøper man en eskortepike som jobber frivillig blir saken en annen. Alt i alt syns jeg egentlig det er litt stusselig.

Veldig bra sagt. Det er stor forskjell på å kjøpe sex fra en studine som vil ha litt ekstra lommepenger, og et offer for menneskehandel som ikke har noe valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det nok ikke er politisk korrekt, så synes jeg menn som kjøper sex er tapere, ja.

Endret av FantasDick
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan sikkert si mye om Hugh, men taper... nei.

Hugh-Grant-Best-Pictures-.jpg

Anonym poster: b5323378c256f57a8e7598b6af28b44a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig bra sagt. Det er stor forskjell på å kjøpe sex fra en studine som vil ha litt ekstra lommepenger, og et offer for menneskehandel som ikke har noe valg.

Bare at man ikke kjøper sex fra eskortepiker, noe som gir mening siden det er ulovlig og med en gang man selger sex så blir man betegnet som "prostituert" og eskortepike. Videre så skal det sies at det finnes mange som selger sex som er "studiner" som vil tjene ekstra penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dyrt å dra på byen å da.

Anonym poster: fc7a7e183859793379d58ba7e5a94b36

Det kommer veldig an på det.

Dessuten trenger du ikke dra på byn for å finne en jente du kan knulle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taper og taper fru blom. Noen menn tenner sikkert på horesex. Eller så får de seg ikke noe bedre på andre måter. Men persolig vekker menn som kjøper sex av horer AVSKY hos meg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at man ikke kjøper sex fra eskortepiker, noe som gir mening siden det er ulovlig og med en gang man selger sex så blir man betegnet som "prostituert" og eskortepike. Videre så skal det sies at det finnes mange som selger sex som er "studiner" som vil tjene ekstra penger.

Alle horer vil tjene ekstra penger.

Anonym poster: b5323378c256f57a8e7598b6af28b44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...