AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #41 Skrevet 2. februar 2013 Du virker neimen ikke god du heller, etter språkbruken å dømme. Du får bare unnskylde min språkbruk, men jeg har hatt noen harde dager på grunn av de epostene fra denne kjerringen. Du forstår sikkert at sånt er skikkelig ubehagelig? Anonym poster: 1c898a946c588ed82d6a5953eb1f64d5 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #42 Skrevet 2. februar 2013 Du får bare unnskylde min språkbruk, men jeg har hatt noen harde dager på grunn av de epostene fra denne kjerringen. Du forstår sikkert at sånt er skikkelig ubehagelig? Anonym poster: 1c898a946c588ed82d6a5953eb1f64d5 Såså Husk at denne kvinnen aldri kan måle seg med ei ung og spretten dame som deg. Hun har panikk nå som hennes unge tid er over.. Typen din vil vel nødig skaffe seg ei østrogenknaskende dame som snart blir pleietrengende. Anonym poster: 8b1ec85de7ae30af8ac66edb87bd43c5 1
Gjest Hanzo Skrevet 2. februar 2013 #43 Skrevet 2. februar 2013 For aa si det slik. ikke alle bor i hollywood med egne sminkoerer og egne personlige trenere og mateksperter.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #44 Skrevet 2. februar 2013 For aa si det slik. ikke alle bor i hollywood med egne sminkoerer og egne personlige trenere og mateksperter. Et pent ansikt med pene trekk er arvelige faktorer. Anonym poster: 8b1ec85de7ae30af8ac66edb87bd43c5 1
Shamin Skrevet 3. februar 2013 #46 Skrevet 3. februar 2013 At en dame på 60 år har satt alderen på den hun søker ned til 40 er ingenting. Jeg har vært aktiv på slike steder tidligere, og så ofte menn over 50 søke "damer" helt ned til 18 år. Det syns jeg er ekkelt. 1
Gjest Moffeliten Skrevet 3. februar 2013 #47 Skrevet 3. februar 2013 Det er vel ikke nødvendigvis sex de er ute etter. Noen leter etter en å tilbringe livet sammen med... 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #48 Skrevet 3. februar 2013 Jeg antar det har noe med hvilket strøk man befinner seg i? Regner nesten med at filmene jeg har sett ikke er noen løgn, hvor ingen av damene bruker en maske Anonym poster: 8b1ec85de7ae30af8ac66edb87bd43c5 ... Film er heller ikke virkelighet. At det finnes 60-åringer som ser bra ut er det liten tvil om, men det er en grunn til at de få virkelig pene er i film og ikke til å se på hvilken som helst gate. Og en maske har de som regel, en maske av sminke. Hollywood er også full av botox og plastisk kirurgi, selv om det finnes hederlige unntak. Vi blir gamle, vi blir rynkete. Slik er det med alt som lever. Du tror ikke naboen Anna hadde lagt mer tid og energi i utseendet sitt om hun skulle leve av å bli filmet og vist for hele verden? Tror du ikke filmstjernene hadde gitt litt mer F. om de ikke skulle det? Det handler ikke om å la seg selv forfalle, det handler om å leve uten å være avhengig av at utseendet står stille. Noe det naturlig ikke gjør. Anonym poster: 099a90d6448cbe19d9d09860227dd7d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2013 #49 Skrevet 3. februar 2013 At en dame på 60 år har satt alderen på den hun søker ned til 40 er ingenting. Jeg har vært aktiv på slike steder tidligere, og så ofte menn over 50 søke "damer" helt ned til 18 år. Det syns jeg er ekkelt. Menn kan få barn til de er 100 år. Kvinner derigmot har en viss utløpsdato.. Dessuten kler aldri en kvinne å eldres på den måten som menn gjør.. Derfor gir unge kvinner ofte eldre menn en sjangse til å prøve seg Dette er realiteten, og det må du bare innse. Anonym poster: 8b1ec85de7ae30af8ac66edb87bd43c5 1
Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2013 #50 Skrevet 3. februar 2013 Hvordan er det med selvfølelsen hos de av dere som synes være livredde for å miste mannen deres til disse damene ? Det er jo faktisk opp til menn å velge å ta kontakt, eller velge å ikke ta kontakt. Så hvorfor i alle dager skal man bruke tid på å forsøke å hente støtte til fordømmelse av voksne mennesker som via en datingside ønsker å finne et annet menneske med samme preferanserammer som dem selv ? Det er aldri noe problem å finne noe man ikke kunne tenke seg selv, men derifra og til å fordømme alle som liker det man ikke liker selv, - det er en lengre vei for noen av oss.
Gjest Eurodice Skrevet 3. februar 2013 #51 Skrevet 3. februar 2013 Hvordan er det med selvfølelsen hos de av dere som synes være livredde for å miste mannen deres til disse damene ? Det er jo faktisk opp til menn å velge å ta kontakt, eller velge å ikke ta kontakt. Så hvorfor i alle dager skal man bruke tid på å forsøke å hente støtte til fordømmelse av voksne mennesker som via en datingside ønsker å finne et annet menneske med samme preferanserammer som dem selv ? Det er aldri noe problem å finne noe man ikke kunne tenke seg selv, men derifra og til å fordømme alle som liker det man ikke liker selv, - det er en lengre vei for noen av oss. Bra innlegg, Lille-pus!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå