Gå til innhold

KRISE! Må bli frisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Reiser på utenlandstur med jentegjengen på lørdag. Vi skal bare kose oss, spise god mat og se på severdigheter (altså ikke feste), men jeg har selvsagt klart å bli forkjølet, med hetetokter, muskelsmerter og "uggenhet"... Jeg trenger alle mulige tips jeg kan få for å bli frisk!!!!!!!! Råd mot sår hals, lett feber og kvalme mottas med takk...

Anonym poster: 032f2507be65b30d9228242fc9bc56cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reiser på utenlandstur med jentegjengen på lørdag. Vi skal bare kose oss, spise god mat og se på severdigheter (altså ikke feste), men jeg har selvsagt klart å bli forkjølet, med hetetokter, muskelsmerter og "uggenhet"... Jeg trenger alle mulige tips jeg kan få for å bli frisk!!!!!!!! Råd mot sår hals, lett feber og kvalme mottas med takk...

Anonym poster: 032f2507be65b30d9228242fc9bc56cf

Vel, mot sår hals og kvalme hjelper ingefærte. Sterk og med godt med honning i. Dessuten kan du prøve å gurgle saltvann for å rense halsen litt og hjelpe imunforsvaret på vei. Mot feber er det vel bare tid og ev. paracet som hjelper. Og å holde seg varm.

Anonym poster: 0a003572f46d8276138357ce7c029a3f

Skrevet

Ikke gjør noe som helst til da, ligg BARE på sofaen og sov masse. Jo mere du holder deg i ro, jo raskere blir du. Ingefærte hjelper ja.

Skrevet

Ta å kok opp vann i en kjele, sett varmen ned sånn at de ikke koker lengre og legg ansiktet over i 5 min og pust inn dampen med et håndkle over hodet :)

Anonym poster: caeb642da9d19c665601d6a62be08fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...