t0lla Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Hei Vet ikke om jeg setter denne tråden rett men vet ikke hvor den skal. Jeg har vært på ultralyd i dag og fått funnet ut at jeg kanskje har dobbelt bekken... Jeg har vært plaget med urinveisinfeksjon lenge nå og gått på antall antibiotikaer men det blir ikke borte så vi prøver finne ut hva som er galt. Han på ultralyden mente at jeg hadde to bekken, noe jeg ikke helt forstå hva betyr? Er det noen som har dette? å kan man bli gravid med to bekken? Må jeg opperere det andre bort siden jeg er så plaget med uvi eller hva har dere gjort? Mvh t0lla
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Hei Vet ikke om jeg setter denne tråden rett men vet ikke hvor den skal. Jeg har vært på ultralyd i dag og fått funnet ut at jeg kanskje har dobbelt bekken... Jeg har vært plaget med urinveisinfeksjon lenge nå og gått på antall antibiotikaer men det blir ikke borte så vi prøver finne ut hva som er galt. Han på ultralyden mente at jeg hadde to bekken, noe jeg ikke helt forstå hva betyr? Er det noen som har dette? å kan man bli gravid med to bekken? Må jeg opperere det andre bort siden jeg er så plaget med uvi eller hva har dere gjort? Mvh t0lla Du har antagelig dobbelt nyrebekken - ikke bekken. Anonym poster: ea1b6cfbf5e96a583b9b8f5fa062b9f2
t0lla Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2013 Du har antagelig dobbelt nyrebekken - ikke bekken. Anonym poster: ea1b6cfbf5e96a583b9b8f5fa062b9f2 Hei. var det jeg skulle fram til men viste ikke hva de kalte dette.. Men har dere noen erfaringer med dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå