Gjest MrsL Skrevet 17. mars 2004 #1 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har vunnet et gavekort på brudekjoleformidlingen :-) Er det noen som har noen erfaringer med dem? Noen som vet hva annet de har å tilby enn kjoler, for jeg har jo kjøpt min for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 17. mars 2004 #2 Del Skrevet 17. mars 2004 Gratulerer :D jeg vant tiara :D Du kan se på nettsiden deres... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. mars 2004 #3 Del Skrevet 17. mars 2004 Du kan jo eventuellt selge gavekortet...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 17. mars 2004 #4 Del Skrevet 17. mars 2004 De har: slør tiara smykker underskjørt brudepikekjoler cape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 17. mars 2004 #5 Del Skrevet 17. mars 2004 Gratulerer!!! Jeg vant kjole og utstyr til en verdi av 15 000,-!! Reiser dit neste fredag, og jeg er sååååååå spent! Min forlover skal være med hun også. Gleder meg til å prøve, og håper jeg blir stormforelsket ved første øyekast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. mars 2004 #6 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg selger det ikke nei Mangler fremdeles undertøy og det kunne hun kanskje hjelpe meg med. Hvis ikke blir det et smykkesett, med kanskje en litt større og flottere tiara enn den jeg allerede har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. mars 2004 #7 Del Skrevet 18. mars 2004 Gå ihvertfall ikke dit en dag du ikke føler deg helt på topp, for makan til elendig sørvis må du lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 18. mars 2004 #8 Del Skrevet 18. mars 2004 Gå ihvertfall ikke dit en dag du ikke føler deg helt på topp' date=' for makan til elendig sørvis må du lete lenge etter.[/quote'] Snakker vi om samme sted? Brudekjoleformidlingen i Bergen? Storfornøyd jeg da................. Veldig hyggelig dame som driver stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. mars 2004 #9 Del Skrevet 18. mars 2004 Jepp, utmerket kommunikasjon :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. mars 2004 #10 Del Skrevet 19. mars 2004 Da er vi ferdige med mailingen frem og tilbake og det ble undertøy og tiara på meg :-) :-) Gleder meg til å se hvordan det blir og fantastisk service har jeg fått hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 20. mars 2004 #11 Del Skrevet 20. mars 2004 Mm. Ho er kjempegrei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå