Ella1981 Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Er det vanlig at man har med seg brudejkolen og kler seg der eller drar man hjem igjen etter å ha fått ordnet håret og så ordner man seg ferdig?
skruf Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Jeg ordnet meg helt ferdig hos frisøren/brudesalongen (var frisør og brudesalong i samme konseptet). Forloveren min hentet meg tidlig om morgenen, stilte opp i joggebukser og en vanlig topp, nydusjet med nyvasket hår. Ordnet alt der, frisyre, sminke, kjole.......forloveren hadde derimot på seg kjolen sin da hun hentet meg. Hun tok med seg klærne, jakka og skoene mine i bilen sin, også hentet jeg de da vi kom hjem fra bryllupsreisen.
Sulosi Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Jeg skiftet hos frisøren. Jeg vil anbefale å spørre på forhånd mtp å ikke bli full av hår. Min frisør dengang hadde et egnet rom men den frisøren jeg går hos i dag har ikke det. Ellers er det helt vanlig å skifte hos frisøren så om du vil det så gjør de rent på forhånd om det trengs.
Petalouda Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 Jeg skal skifte hos frisøren min Frisør, sovested og kirke ligger forsåvidt bare fem minutters kjøring fra hverandre, så det kan hende det blir endring i planene, men jeg tror ikke det
Gjest Adriane Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Jeg tenker på det Sulosi nevner, med faren for å bli full av hår. Eneste måten å unngå det på i en frisørsalong, er vel om de har et helt eget rom, med egen utgang (at man ikke må gå gjennom salongen for å komme ut). Jeg innbiller meg at jeg nok ikke tar sjansen på å skifte hos frisøren nettopp pga det med småhår som fester seg absolutt overalt. Men, hvis det er en liten salong, med de rette fasilitetene, så er det en helt annen sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå