AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 ...og ville ha tak i en jeg kjenner. Først og fremst lurer jeg på hvordan kommunen vet at jeg kjenner denne personen? I tillegg lurer jeg på om de har lov til det? Går ikke dette i mot personvernloven?De røpte seg såpass mye da de introduserte seg med hvilken avdeling i kommunden de hørte til at jeg kan gjette hva det gjelder. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sur hvis kommunen hadde ringt en tilfeldig person jeg kjenner for å spørre om jeg tilfeldigvis var å få tak i. Anonym poster: e4be56b0c8ed61c1c8082ca430d9a372
Nusseli Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 ...og ville ha tak i en jeg kjenner. Først og fremst lurer jeg på hvordan kommunen vet at jeg kjenner denne personen? I tillegg lurer jeg på om de har lov til det? Går ikke dette i mot personvernloven?De røpte seg såpass mye da de introduserte seg med hvilken avdeling i kommunden de hørte til at jeg kan gjette hva det gjelder. Jeg tror jeg hadde blitt ganske sur hvis kommunen hadde ringt en tilfeldig person jeg kjenner for å spørre om jeg tilfeldigvis var å få tak i. Anonym poster: e4be56b0c8ed61c1c8082ca430d9a372 Wow, låter som det skulle vara allvarliga saker då men kommunen har knappast med så allvarliga saker att göra.. Väldigt konstigt. Ni har inte jobbat ihop eller något, eller bott ihop? För hur de kunde veta att du kände till personen i fråga är ju konstigt. Någon lov måste de ha gått över... Det där är inte normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå