Gå til innhold

Tyrkia - noen som har erfaringer`?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er Tyrkia i slutten av mai/begynnelsen av juni? Tenker da på temp. i luften og bade.temp. Noen som har vært der i den perioden? :)

Anonym poster: 29a341138bb45ec2e5a9402a24f8c627

Anonym poster: 79636e53f0815beab76570a74f05515e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si at det er den beste tiden! Har vært i Side i månedsskiftet mai/juni, og det var fantastisk både å bade og sole seg. Ikke var det mygg heller, som det var forferdelig masse av i Alanya i august/september.

Skrevet

Da er det perfekt i Tyrkia. Varmt og fint, men ikke hett. Som en god norsk sommer :)

Skrevet

Perfekt! ;) Reiser selv 11 mai

Skrevet

Var i Side i begynnelsen av juni i 2010. Veldig deilig, akkurat passe temperatur!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har vært i Alanya i august/september flere ganger, reagerer veldig på myggstikk, men har aldri fått et eneste ett der? Og nei, jeg hadde ikke med myggmiddel :)

Skrevet (endret)

Jeg har vært i Alanya i august/september flere ganger, reagerer veldig på myggstikk, men har aldri fått et eneste ett der? Og nei, jeg hadde ikke med myggmiddel :)

Oj, jeg ble regelrett spist opp! Og klødde meg i hjel :grine: Men heldig for deg, da!

Endret av Pringle
Skrevet

Mai/juni er en fin tid ja :)

Og når det gjelder mygg, jeg har vært i Alanya rundt 20 ganger de siste 5 årene.. og har aldri fått et eneste myggstikk forutenom en natt hjemme i leiligheten.. var en mygg på rommet, som resulterte i sikkert 20 stikk.

Skrevet

Har også vært i Alanya X-antall ganger siden 07, aldri vært plaga av mygg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...