Gå til innhold

"Aleneforeldre" - hva er egentlig det?


Gjest TssS

Anbefalte innlegg

Hva anser dere som en såkalt 'aleneforelder'?

Ser mange her inne som kaller seg alene om barnet mens de praktiserer nesten delt omsorg med den andre forelderen..

Fjernt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er jo ALENE, hver for seg. Jeg tenker at folk er aleneforeldre så lenge mamma og pappa ikke bor sammen og er kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er iallfall aleneforelder og aleneforsørger. Barnet har ikke sett eller snakket m sin far på flere år, h*n har dog noe sporadisk kontakt m andre deler av fars familien. Ungen er så stor at dette er noe h*n styrer sjøl. Bidrag har jeg ikke fått de siste ti årene, og ettersom jeg, naturlig nok, alltid har vært i full jobb, heller ingen stønader, utover barnetrygden.

Burde sikkert ikke svart, regner vel mat TS er nok en som skal rakke ned på alenemødre og alt de "får", uten at de er alene nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man er aleneforelder om man er den eneste forelderen (til sine barn) i huset. Aleneforsørger er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

For min del tenker jeg at det er forskjell på aleneforelder og aleneforsørger, selv om begrepene ofte blir blanda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunheart

Jeg er aleneforelder, da gutten min ikke har kontakt med faren, tross flere forsøk fra min side. Han driter i ungen sin, så jeg har det fulle og hele ansvaret alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...