AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Ser med bekymring på hvor mange som blir påvirket av trender. Nå skal vi se sånn og sånn ut.. Ikke minst disse toppbloggerene med restylane og silikon både her og der. Dere må ikke glemme at dere er fine sånn som dere er. Syns det er helt groteskt å se denne dominoeffekten. En jente jeg var glad i hadde de deiligste brystene du kunne tenke deg, og hva gjorde hun? Jo, hun tok silikon. Ikke misforstå, hun ble veldig fin med silikon - men hva var egentlig galt med utgangspunktet? Jeg vet utmerket godt at folk kan være misfornøyde med seg selv og jeg vet at ingen kan stoppe dere om dere virkelig har bestemt dere for å legge dere under kniven. Men, dere jenter er utrolig flotte akkurat sånn dere er! -gutt 21 Anonym poster: afec643e9a3f9bb964520bb5db51d428 8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Flott skrevet. Du gjorde iallefall kvelden min bedre :-) Er 19 år, og kunne gjerne tenkt meg silikon, men samtidig ikke. Det blir på en måte ikke meg, så tror jeg skal være fornøyd med det jeg har. Anonym poster: 35b96f1d31d38b24ce4bbc1208d9715c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå