Gå til innhold
AnonymBruker

- Sosialister er mest løse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leste en undersøkelse i en studentavis i Roma forleden som viste at venstreorienterte sosialister er mer løsslupne på sexfronten enn konservative studenter. Det høres jo logisk ut. Sosialister vil "dele godene". De er imot privatisering av produksjonsmidlene (det vi har mellom beina er jo produksjonsmidler). Her skal alle få!

Anonym poster: 17553478c5306a0704cf9595e68bfb31

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rskre

I Noreg er det Framstegspartifolk som har mest samkvem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

I Noreg er det Framstegspartifolk som har mest samkvem.

Er du sikker? FrP er uansett ikke så konservative av seg.

Anonym poster: 17553478c5306a0704cf9595e68bfb31

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest bråkar

Det er klart sosialister er mer kåte enn høyre-folk. Case closed. Høyre-siden tiltrekkes konsekvent av relativt dårligfungerende mennesker relasjonelt sett, og som dersom de har sex, preges av tvangspreget kontroll, overopptatthet av hygiene (til det parodiske), eller ekstrem-kink (selv om dette nok er noe gjevnere fordelt). Ingen skal fortelle meg at du har mange kvinner i høyre med et normalt avslappet forhold til sex og kåtskap. De tror de har det, men akk - nei.

Fremskrittspartiet er kapittel for seg selv. Sannsynligvis er infantilisme den mest utbredte ekstrem-kinken der, gitt at de har så mye talent for grådighet, sutring/syting/klaging (ingen hadde likt et barn som hadde oppført seg som fremskrittspartiet), og paranoid verdensanskuelse.

I sum: sosialister er kåtest, høyre-folk rigide så det holder, frp har vansker med grenser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
studerende

Så du sier at hippier har en tendens til å ha fler partenere en folk med konservative holdninger. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er overrasket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Niennas

Tråden ryddet for avsporing.

Niennas, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Så du sier at hippier har en tendens til å ha fler partenere en folk med konservative holdninger. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er overrasket

Det bor en hippie i leiligheten over meg. Hører at hun kjører på med sex og vindu åpent :fnise:

Anonym poster: 1ed8d9ef72cef1a396a774d6c25fb0cd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her