Gå til innhold

Er jeg en gris?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har falt for en jente på bare 17 år. Og jeg er 26.

Anonym poster: e13745d9eb3c773c5b14707f6364fe38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, hun er jo over den seksuelle lavalderen.

Skrevet

Nei, men du vil nok bli oppfattet som mindre smart om du blir sammen med henne.

Anonym poster: e0aca330bad8083cbe7db2a93d0eb59e

  • Liker 6
Skrevet

Nei, men du vil nok bli oppfattet som mindre smart om du blir sammen med henne.

Anonym poster: e0aca330bad8083cbe7db2a93d0eb59e

Jeg er ganske smart :) God utdanning også, med gode karakterer.

Anonym poster: e13745d9eb3c773c5b14707f6364fe38

Skrevet

Dersom du ikke tar oppvasken på en mnd, lar matrester ligger i sofa og seng, har bremsespor i underbuksene og raper inn i øret på sidemannen på offentlig trasnport, da er du en gris

  • Liker 5
Gjest bråkar
Skrevet

du vet, det svaret der vil jo kunne styrke antakelsen (fordommen) om at du ikke er fullt så smart som du liker å tro (om du faktisk tror det da). Hvorfor bli sammen med ei som er så mye mer umoden enn deg? Hva handler det om?

Jeg er ganske smart :) God utdanning også, med gode karakterer.

Anonym poster: e13745d9eb3c773c5b14707f6364fe38

  • Liker 7
Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor noen er sammen med når det er så store forskjeller jeg. Det må jo være slitsomt å være på så ulike stadier i livet? Har selv en eks som er snart 40. han er sammen med en på 19... Det er på grensen til ekkelt i mine øyne

Anonym poster: 23fcd49e3bb5c155e2ff5060e8175531

  • Liker 1
Skrevet

du vet, det svaret der vil jo kunne styrke antakelsen (fordommen) om at du ikke er fullt så smart som du liker å tro (om du faktisk tror det da). Hvorfor bli sammen med ei som er så mye mer umoden enn deg? Hva handler det om?

Han er jo forelska.

Gjest bråkar
Skrevet

forelskelse alene er en veldig dårlig indikator for hva som er rett eller best å gjøre.

Han er jo forelska.

  • Liker 4
Skrevet

Heisann :) Jeg var sammen med en mann på 26 da jeg var 18. Vi hadde det fantastisk sammen, aldersforskjellen var aldri noe hinder. Så lenge hun er moden nok for et forhold så er det jo bar etil å "go for it" :danse:

Anonym poster: 0110768dacb3f974ea3d849c0ef0435e

  • Liker 1
Skrevet

forelskelse alene er en veldig dårlig indikator for hva som er rett eller best å gjøre.

Elvis presley forelska seg i sin pricella da hun var fjorten. De giftet seg.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg var sammen med en på 26 da jeg var 16. Utrolig merkelig fyr, og det var jeg som var den modne og voksne i forholdet. Det var tydelig at han bare ville ha en ung jente og ligge med når det passet ham, og var lite interessert i prat og sånt utenom det. Og når man er på så forskjellige stadier i livet er jo egentlig et forhold dødfødt. Han i full jobb og jeg i 1.kl på VGS.

Nå er jo jenta di 2.klassing da, men hva snakker dere om? Kan deres venner bli felles venner? Hva vil familiene deres si? Kan dere gjøre ting sammen? Tør du å kysse og kose med henne offentlig til tross for de blikkene dere vil få?

Synes ikke du er en gris, ei heller mindre intelligent. Men jeg synes bare det er så merkelig at folk går bevisst inn i forhold med så ekstremt mange utfordringer og liten sjanse for å lykkes. Jeg var sammen med eksen min på 26 i to år, og nå i dag angrer jeg på hele forholdet.

  • Liker 5
Skrevet

. Jeg var sammen med eksen min på 26 i to år, og nå i dag angrer jeg på hele forholdet.

Du anger til tross for at du har den erfaringen du har idag? Skulle du faktisk ønske at du hadde den samme naiviteten som dengang du var seksten?

Skrevet

Du anger til tross for at du har den erfaringen du har idag? Skulle du faktisk ønske at du hadde den samme naiviteten som dengang du var seksten?

Selvfølgelig angrer jeg. Hele forholdet var jo bare tullete, og fyren var så umoden at jeg ble helt sliten. Så den erfaringen kunne jeg godt hatt meg frabedt. Alle rundt meg sa jo at dette var dødfødt, så jeg skulle ønske jeg hørte på dem. Det finnes mange andre og bedre måter å bli voksen og kvitt den barnslige naiviteten på enn dette.

  • Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig angrer jeg. Hele forholdet var jo bare tullete, og fyren var så umoden at jeg ble helt sliten. Så den erfaringen kunne jeg godt hatt meg frabedt. Alle rundt meg sa jo at dette var dødfødt, så jeg skulle ønske jeg hørte på dem. Det finnes mange andre og bedre måter å bli voksen og kvitt den barnslige naiviteten på enn dette.

Greia er du måtte gjennom dette her for å forstå det, ikkesant? Den oppvoksende slekt er også den utforskende slekt.

Du må jo finne ut hva du liker som voksen.

Kan det tenkes at denne umodne 26 åringen du var sammen med ikke fikk den samme livserfaringen som sekstenåring som du hadde som sekstenåring? Kanskje han bygget lego som sekstenåring?

  • Liker 2
Skrevet

Greia er du måtte gjennom dette her for å forstå det, ikkesant? Den oppvoksende slekt er også den utforskende slekt.

Du må jo finne ut hva du liker som voksen.

Kan det tenkes at denne umodne 26 åringen du var sammen med ikke fikk den samme livserfaringen som sekstenåring som du hadde som sekstenåring? Kanskje han bygget lego som sekstenåring?

Jeg måtte gjennom det for å forstå det, ja. Men hva er hans motiver da? Jeg synes det er helt greit at man har en preferanse når det kommer til sex og forhold, men noen preferanser kan være litt ødeleggende. Både for den unge parten (for min del følte jeg meg ofte litt følelsesmessig død, siden han ikke kunne kose med meg offentlig fordi han var redd for hva andre ville synes, og at jeg måtte holde meg unna når han hadde besøk av kompiser for de gadd ikke småunger. Pluss det åpenbare faktum at jeg kastet vekk 2 år av mitt liv på dette her.) Det vil nok også være ødeleggene for ham, siden han ikke får utviklet seg emosjonelt. Når jenta kommer i en viss alder blir hun byttet ut med en ny ung en. Da står jo han på samme sted mentalt resten av livet.

Jeg er ikke sååå veldig imot sånne forhold, så lenge begge partene faktisk liker hverandres personlighet også og har både interesser og venner til felles. Akkurat som et normalt forhold.

Eksen min var en normalt oppegående fyr når det kom til jobb og venner. Stort sosialt nettverk, høy stilling i militæret. Det var bare det at han ikke gadd å legge så mye i kjærlighetslivet sitt i tillegg til at han har en tiltrekning mot jenter i tenårene. Så sånne som ham synes jeg ikke noe om. De bør ta seg sammen og se at sin preferanse ikke gagner noen, og jobbe med seg selv og få en dame mer lik seg selv i alder.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg var sammen med en på 18 da jeg selv kun var 13. Vi lå ikke sammen, men likevel.. HAN var i mine øyne en gris (og jeg var ganske dum). Trådstarter, derimot, er vel bare en vanlig fyr som har falt for noen som er ung, men ikke ekkelt ung.

Anonym poster: 68b3bc8e5ad5abf978a8c87373787774

Gjest kingbed
Skrevet

Nei. Er 17 sjøl og hadde antageligvis (!!) ikkje hatt nokke imot å vært sammen med en 26 åring.

Skrevet

Har falt for en jente på bare 17 år. Og jeg er 26.

Anonym poster: e13745d9eb3c773c5b14707f6364fe38

Æsj, dette er deg TS:

7409836418_b829267beb_z.jpg

Fysj og fysj :fy_fy:

Anonym poster: 98b5b616aba7c215f7896533ab461cf8

  • Liker 5
Gjest Sunheart
Skrevet

Var selv sammen med en 29 åring, da jeg var 16. Jeg ser bare ned på han i dag, men har iallefall erfaringen . Man lærer så lenge man lever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...