AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 Hei Jeg er en jente på 32 som har ett kjempe problem,, Jeg har hatt den samme typen i 3 år og er 100% sikker på at han ikke er utro ( dette har med hans bakgrunn å gjøre ) -- lang historie.. :-) men der er det ingen tvil. Jeg har nå fått positivt på clamydia og jeg har ikke hvert men noen, vi testet oss begge for ca 2 år siden og jeg tok en test for ett år siden pga vanelig kontroll hos gynoen. nå var jeg hos gynoen igjenn, og fikk POSITIVT på prøven !! 1 Hvordan er det muuulig ?? og hvordan i allverden skal jeg forklare han det, han kommer garantert til å tro jeg har vert utro !! Fuck Gynoen sa at det kunne ligge latent i mange år uten å slå ut på noen prøver ,, men hvordan skal jeg får forklare dette ???? Vi har akkurat flyttet inn i nytt hus å har det helt fantastisk,, bestilt sydentur uten barna i april - nå er jeg redd for at hele driten ryker.. Har aldrig hvert utro mot han- men han tok meg i noen hvite løgner med en gang vi ble i sammen om tidliggere partener osv -- så han sliter litt med å stole 100% på meg dette har også med hans histori før å gjøre han ble bedratt i mangen år av xen... Gode råd mottas med takk !! Anonym poster: 9ae894d8dab85b21401546bfb36e06e0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #2 Skrevet 30. januar 2013 Be legen din om å sende skriftelig "svar" på undersøkelsens resultat hjem til deg, der han gjerne også kanskje besvriver hele situasjonen. Hva som KAN være og hva som ikke er årsaken. Det faktum at du også har sagt til legen at Du ikke er hatt sex med noen andre enn din partner, bør være godt 'bevis' nok i seg selv. Og kanskje enda mer overbevisende for han dersom det på sett og vis også fremgår av lege erklæringen /brevet. Bare et forslag.:) Anonym poster: 7a4ca37d9e901f9f10af47cbd2c44e11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå