AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #1 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Vennlige Jordan. Til alle som vurderer å reise til Jordan, så kan jeg anbefale dette. Jeg har selv vært 2 ganger i Aqaba, og det har vært helt fantastik. Jeg har bodd litt utenfor Aqaba i Tala Bay, og dette er et flott og rolig område. Jordan kan by på mange uforglemmelige opplevelser. Er man i Jordan, må man bare få med seg Petra, Wadi-Rum ørkenen og Dødehavet. Jeg kan også anbefale snorkling i Rødehavet. Selv om jeg nå har vært i Jordan flere ganger så har jeg planer om å reise tilbake. Jeg ønsker å oppleve hovedstaden Amman og Jerash og få med meg bading i varme kilder. Uansett turistattraksjoner så var det møtet med menneskene som gjorde mest inntrykk. De var veldig vennlige, serviceminded og åpne. Jeg kan anbefale å ta Taxi i Jordan. Begge gangene jeg har vært i Aqaba brukte jeg taxisjåfører som var vennlige og humoristiske og ikke minst til å stole på. Anonym poster: 854cc1e786aa94d44e2671825040792a Anonym poster: 854cc1e786aa94d44e2671825040792a Reklame fjernet. Tekola, mod. Endret 30. januar 2013 av Tekola 1
Wonders Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Det er samme folk fra Norge som reiser dit som til Egypt. Skal helt klart sjekke det ut. Må bare roe seg i Syria først...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå