Gå til innhold

Skal i bryllupet til broren til mannen min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og da vil jeg se WOW ut. Er i 20 åra, høy og slank. Tips til hva å ha på seg? Tenker en tettsittende ivory lang kjole? Sett noe lignende? Hadde satt stor pris på bilder/lenker til diverse kjoler som ville gjort meg til midtpunktet i bryllupet på en positiv måte! Ja, det er konkurranse mellom oss :-)

Anonym poster: d7f007433229dd0c7f4d468cb98eb97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ønsker du å utkonkurrere bruden?

Anonym poster: 828a387bb98d3c32f40a95210f24da75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer i en lang hvit kjole vil du ikke se WOW ut, heller latterlig. Folk kommer til å le av deg fordi du ser ut som om du skal overgå/ligne bruden, og du vil vel ikke ligne en brud i din egen svogers bryllup? Det er smålig av deg å ikke la bruden selv få være alene om ha lang hvit kjole.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du å utkonkurrere bruden?

Anonym poster: 828a387bb98d3c32f40a95210f24da75

Fordi det er konkurranse mellom oss! :-p

Hvis du kommer i en lang hvit kjole vil du ikke se WOW ut, heller latterlig. Folk kommer til å le av deg fordi du ser ut som om du skal overgå/ligne bruden, og du vil vel ikke ligne en brud i din egen svogers bryllup? Det er smålig av deg å ikke la bruden selv få være alene om ha lang hvit kjole.

Hun skal ha en hvit ja, men ikke en tettsittende kjole. Noe mer poffet skal hun ha. Så vi blir ikke like selv om begge bruker "hvit"

Anonym poster: d8282e58a0819b78f8461f0f96a2d528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man konkurrerer IKKE med bruden på hennes bryllupsdag uansett hvordan det er til vanlig!!

Det er hennes dag, ikke din!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Om du velger en lang hvit kjole på hennes dag, så kommer du til å skille deg ut, men ikke positivt. Meget mulig at du vil se bra ut, men det vil ingen andre se. De vil kun se en megge som prøver å ta oppmerksomheten fra bruden på hennes bryllupsdag, og mange av dem vil nok ikke legge merke til om du ser bra ut eller ikke. Og ingen vil huske det i ettertid hvertfall. Er det virkelig det du vil?

Om du først skal prøve å overgå bruden, er det kanskje greit å gjøre det litt mindre åpenlyst, men kjoler som disse:

sherri_hill_11013_royal_11013_sp13_1.jpg

sherri_hill_21079_pink_ab_21079_sp13_9.jpg

sherri_hill_2977_pink_2977_sp13_1.jpg

Men for din skyld håper jeg du skjønner hvor teit dette er, og avstår fra det. For det er en skikkelig avskyelig ting å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Håper dette er tull.

Om det ikke er tull, og du tropper opp i hvit/elfenben kjole og prøver å utkonkurrere bruden... Vel, ingen vil huske deg som "hun som var så utrolig flott i bryllupet", men derimot som "hun bitchen som ødela dagen for brudeparet og prøvde å gjøre seg til midtpunkt i en setting, i en FEST for å feire noen annen." Håper det er verdt å bli mislikt og baksnakket i årevis framover. Folk kommer til å le av deg og snakke om hvor smålig du er. Håper det var verdt det for å vinne "konkurransen" mellom dere.

Hadde noen dukket opp i mitt bryllup med plan om å utkonkurrere meg - da hadde det vennskapet vært over. Det handler om respekt for hverandre. Fy flate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...