Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det fortsatt menn som foretrekker usminkede og naturlige jenter/kvinner, uten 2000kroners frisyre, og klærne som er in og hot?

Det er utrolig hvor mye mer oppmerksomhet jeg får når jeg er sminket og stylet, selv om jeg syns selv jeg er vakrere uten sminke... Får mer og mer aversjon mot å gå rundt med maske jo eldre jeg blir kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En blir som regel litt flottere med sminke, men alt med måte. Heller ingen sminke kontra et 2 cm tjukt lag med diverse kosmetikk i ansiktet. Det samme gjelder klær og hårfrisyrer. En blir seende ut som en klovn om en overdriver.

Alt i alt synes jeg det er lite som er flottere enn en jente med moderate mengder sminke, men det er fullt mulig å være pen uten. Klesstilen og hårfrisyren har jeg aldri lagt særlig vekt på. Jeg ser liksom ikke så mange som kler seg direkte dårlig eller er direkte stygg på håret nå til dags.

• Liker 3
Skrevet

Men det er liksom det, man forventer at et kvinneansikt skal ha sminke på. Men er man vant til det motsatte ser selv små mengder sminke veldig kunstig og rart ut...

• Liker 1
Skrevet

En blir som regel litt flottere med sminke, men alt med måte. Heller ingen sminke kontra et 2 cm tjukt lag med diverse kosmetikk i ansiktet. Det samme gjelder klær og hårfrisyrer. En blir seende ut som en klovn om en overdriver.

Alt i alt synes jeg det er lite som er flottere enn en jente med moderate mengder sminke, men det er fullt mulig å være pen uten. Klesstilen og hårfrisyren har jeg aldri lagt særlig vekt på. Jeg ser liksom ikke så mange som kler seg direkte dårlig eller er direkte stygg på håret nå til dags.

Det er mange tusen kroner i det å ikke se direkte stygg ut på håret... ;)
Skrevet

Finnes det fortsatt menn som foretrekker usminkede og naturlige jenter/kvinner, uten 2000kroners frisyre, og klærne som er in og hot?

Det er utrolig hvor mye mer oppmerksomhet jeg får når jeg er sminket og stylet, selv om jeg syns selv jeg er vakrere uten sminke... Får mer og mer aversjon mot å gå rundt med maske jo eldre jeg blir kjenner jeg.

Hva med å prøve å få oppmerksomhet for noe du gjør, og ikke bare for utseendet? Utrolig hvor oppmerksomhetssyke dere damer er...

Anonym poster: 1c14e6ae24d1231b200934aecc2f0d18

• Liker 3
Skrevet

Hva med å prøve å få oppmerksomhet for noe du gjør, og ikke bare for utseendet? Utrolig hvor oppmerksomhetssyke dere damer er...

Jeg er ikke ute etter oppmerskomhet, da hadde jeg brukt sminke oftere. Men legger bare merke til hvor på hugget blir med en gang jeg har sminke. Blir så overtydelig hvor glad de er i maske..
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke ute etter oppmerskomhet, da hadde jeg brukt sminke oftere. Men legger bare merke til hvor på hugget blir med en gang jeg har sminke. Blir så overtydelig hvor glad de er i maske..

Da kan du vel bare slutte å bruke sminke?

• Liker 2
Gjest Funky Punk
Skrevet

Min mann foretrekker at jeg ikke sminker meg, noe som passer meg ypperlig da jeg aldri har vært noe glad i å sminke meg :)

Skrevet

Hm.. Jeg vet ikke helt hvilke arenaer du tenker at du får mer oppmerksomhet?

På byen får man nok absolutt mer oppmerksomhet med ganske mye sminke. I det daglige eller på dater så opplever jeg at bittelitt sminke er nok både for at jeg skal føle meg bra og for at andre blir interessert.

Anonym poster: 9ccd517d0067f703288c2abbd5f7931c

• Liker 1
Skrevet (endret)

De blir aldri fornøyde, får bare slå oss til ro med det. :fnise: Husker fortsatt Xen som en dag lukket opp døra til badet og sa "Ja, så nå sminker du deg ja?? :sjokkert: Hva med ellers?" for neste dag hvor jeg hadde samme type sminke si "Du trenger ikke å sminke deg for meg".

En gang hadde vi gått ute i snøvær og sminken min var ikke vannfast. Han tro meg inn på badet og sa "Se du ser ut som en grevling" da jeg prøvde å ta av sminken gjorde han alt for å sabotere det :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

jeg ser forjævlig ut uten sminke da jeg er sykt blond så verken øyebryn eller øyevipper synes uten sminke,så ender med å se ut som et spøkelse,evt albino. Så skjønner godt at menn ikke foretrekker meg uten sminke XD

Skal sies at jeg gir faen noen ganger uansett da,bruker ikke sminke på jobb(stall) eller når jeg skal på "nærbutikken" :P

Skrevet

Men er den type oppmerksomhet som du får verdt så mye?

Jeg vil tro at du får bedre selvtillit dersom du går uten sminke siden du syns du er vakrere da. Og en dame med selvtillit er tiltrekkende, som igjen gjør at du får oppmerksomhet fra menn, som sannsynligvis er en bedre type oppmerksomhet enn den du får når du er sminket :jepp:

Men for å svare på spørsmålet ditt: ja, jeg foretrekker jenter uten masse sminke klint utover i trynet. Litt sminke er greit, men bare sånne at det ser naturlig ut. Og jeg syns at en del av de trendy klærne er direkte stygge så om hun har på seg en jakke som er 3 år gammel så gjør det ingen verdens ting.

Og en dame som bruker 2000kr på en frisyre er, i mine øyne, gal :ler:

• Liker 2
Skrevet

Det menn tror er naturlig sminke er som regel en god del sminke. Derfor skjer dette. Opplever det selv også. :)

Anonym poster: 2cce52863c1e03c8efb0e921daad4577

• Liker 5
Skrevet

Finnes det fortsatt jenter som liker gutter som ikke er sosiale, tapere, ser forferdelige ut og har ikke noe penger?

Anonym poster: 1ba79f02e92d40f073c3005218bda9c6

• Liker 1
Skrevet

Finnes det fortsatt jenter som liker gutter som ikke er sosiale, tapere, ser forferdelige ut og har ikke noe penger?

Anonym poster: 1ba79f02e92d40f073c3005218bda9c6

Jeg har en som ikke er sosial, taper i noens øyner, ser riktignok bra ut og tjener dårlig med penger. Men de andre positive siden veier godt opp for det. Har du positive sider?

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan hverken si til eller fra her. Sminke er ikke mer enn et førsteinntrykk. Personlighet er det som tenner meg.

Anonym poster: 01dbe2b2712563f96df8360d43558ff9

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det menn tror er naturlig sminke er som regel en god del sminke. Derfor skjer dette. Opplever det selv også. :)

Dette kan være veldig sant. Det jeg oppfatter som mye sminke er nok ofte bare dårlig sminket

Endret av Singha
Skrevet

Heh, morsomt at jeg kom over denne tråden nå:

http://forum.kvinneg...howtopic=719097

Det er ikke så stor forskjell som dere kanskje tror. Dere er like fine på håret uansett.

Det er veldig mange eksempler av hår som ser ut som det ikke er gjort noe med, men som har kostet masse penger å se nettop slik ut..
Skrevet (endret)

Dobbel

Endret av Singha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...