AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 I helga, når jeg ga kjæresten min en blowjob, spurte jeg han litt for morroskyld om han ville prøve å ta en liten vibrator oppi rumpa samtidig. Han sa ja, og han digga det. :-P Er dette vanlig? Han er veldig interessert i rumpa mi, jeg er vel ikke like glad i hårete mannerumpe, men synes det var spennende at han likte det sågodt! ;-) Vi har jo hatt analsex og jeg har hatt vibrator i rumpa tidligere mens han har pult meg, men er liksom litt mer tabu at mannen skal like å ha noe oppi der (uten at han blir ansett som homo!) Så er dette noe som er relativt vanlig i de norske hjem, eller er det bare vi som er litt rare? Hva synes andre menn om dette? Anonym poster: a3cca9f9431f81cdaf2c14b632e0a174 1
Gjest Raindrops Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har vært i forhold der det var helt vanlig. Ser ikke på det som rart i det hele tatt 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Med tanke på at menn har en erogen sone inni der(i motsetning til kvinner) er det ikke rart at menn kan like det. Jeg kunne gjerne gjort dette på min kjæreste og har spurt om han kunne tenke seg det, da han liker generell stimulering i området. Har dog ikke kommet sålang, men får man noe ut av det ser jeg ingen grunn til å la være. Men som liker dette og gjør det har vel bare større evne til å slappe av og gi blaffen i stereotyper Anonym poster: f063f9f35b97ed2ab3e91d5bbae5fd33 1
Gjest Darthoven Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Ikke uvanlig ...Har jeg hørt rykter om.. 1
Eleutheria Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Har en god kompis sjæl som digger det vært involvert med ham før, og det var ikke noe problem for min del å forholde meg til en hårete mannerompe. Og han er typen som kun liker kvinner, så det er ikke noe homoerotisk ved det for ham ... 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 har gjort alt. best med tunge. Anonym poster: 64cbbba423c4d058f77b5c8f2ee0120d
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 30. januar 2013 #8 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Han er nok Homo Om han i tillegg: har en rosa skjorte, liker kiling, klemmer, ikke liker fotball, ser på romantiske filmer, spiser salat, ikke kan lukeparkere, har dårlig romforståelse, leser bøker, føner håret, liker ABBA, er sykepleier/lærer, jobber i barnehage, kjører El-bil, drikker te eller følger med på idol så bør du forberede deg på at du i nærmeste framtid blir introdusert for hans nye "kompis" Hans fra Tyskland med svart skinncaps. Jeg syntes ikke dere er rare Endret 30. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
Bjørkeris Skrevet 30. januar 2013 #9 Skrevet 30. januar 2013 Whatever floats your boat ..... Jeg digger det. Kona liker bedre å bruke en finger eller to eller tre da hun synes det er opphissende. Jeg skjønner henne godt, liker bedre å bruke fingre på henne selv. Høres ut som om dere kommer til å få det moro framover, lykke til og kos dere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå