Gå til innhold

Raw food

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns rå mat er utrolig godt, men det er bare et problem - hvis jeg kun skal spise rå mat over et par dager, får jeg et ekstremt sug i magen. Jeg får også mer sug etter søtsaker og den slags. Jeg føler meg fryktelig oppblåst og kjenner at magen blir veldig urolig. Er dette vanlig? Hva gjør jeg feil? Spiser jeg for lite?

Jeg lurer også på noe ang juice og smoothie. Jeg har lyst til å variere frokosten min litt mer og tenker at smoothie er noe som er bra å variere med. Når jeg lager smoothie, har jeg i masse bær, en banan eller avokado og kanskje litt frø og nøtter. Det har stortsett vært nok til et ølglass. Man skulle jo tro at man ble mett av det en stund, men jeg blir ikke det. Istedenfor blir jeg ekstremt tissetrengt og må på do i lang tid etterpå. Det samme med juice. Er det vanlig? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Jeg drikker ikke fort heller, bruker god tid på det.

Anonym poster: 00a716feea87601ae2066dab59d6223a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst vanlig med både oppblåsthet og hodepine i den første perioden man spiser rått. Men det skal gå over.

Det var ihvertfall det jeg fant ut av når jeg googla litt.

Anonym poster: 6aa3c4ccc0ee3385d05306f73275a219

Skrevet

Det er visst vanlig med både oppblåsthet og hodepine i den første perioden man spiser rått. Men det skal gå over.

Det var ihvertfall det jeg fant ut av når jeg googla litt.

Anonym poster: 6aa3c4ccc0ee3385d05306f73275a219

Hvor lang tid vil det ta før det går over? Sto det noe om det?

Anonym poster: a85246a0c4cceeeab46d77aec5027eec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...