Gå til innhold

underholdning i bryllup - hva skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss denne sommeren, og er i gang med å planlegge.

Holder nå på å finne underholdning til kvelden, og er litt usikker på hva vi bør velge.

Bør vi ha noe mer enn "bare" musikk.

Hva med et show? Eks. komiker eller noe...

Er livredd for at folk skal kjede seg..

Hva skal dere ha? Skal dere ha musikk under mottagelse og middag også?

Uff, mye å holde styr på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også kjemperedd for at det skal bli kjedelig. Vi skal ha litt sang og musikk. Har flere av ungene i familien som er flinke til å spille instrumenter. Ellers så håper jeg at noen av gjestene bidrar med lek og moro! (Men når man leser her inne, så ser det ut som at det er marerittet for mange...)

Skrevet

Som gjest liker jeg best at det bare et noen taler også musikk. Tror jeg mange andre synes og. Selskapsleker og en haug med sanger er Som regel veldig kleint og kjedelig. Mat, alkohol, musikk og snakk må da være nok for folk! :)

• Liker 1
Skrevet

Ellers så håper jeg at noen av gjestene bidrar med lek og moro! (Men når man leser her inne, så ser det ut som at det er marerittet for mange...)

Jeg håper at vi skal ha noen kjekke leker. Er med på å "avstive" bryllupet litt.. Vil at folk skal slappe av og kose seg. Og dessuten blir man aldri for gammel til å leke litt. Er jo forskjell på lekene også..

Skrevet

Jeg håper at vi skal ha noen kjekke leker. Er med på å "avstive" bryllupet litt.. Vil at folk skal slappe av og kose seg. Og dessuten blir man aldri for gammel til å leke litt. Er jo forskjell på lekene også..

Min erfaring tilsier at de fleste ikke liker leker - overhodet!

Spesielt ikke hvis det er ufrivillig deltakelse.

Anonym poster: 2957e95f08db07a99e249aa0e77a2a53

• Liker 10
Skrevet

Leker er vel det som får folk til å slutte å nippe vin, men heller bøtte innpå så de tør være med.

Anonym poster: c8cea943c7e326f533f1d59ed15bb146

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Vi skal ha masssssse underholning og kjekke ting, først og fremst FRI-bar med det et hjerte kan begjære en sommerdag. :D

Utover det skal vi ha typiske sommerleker som; badminton, crocket, boccia, dart osv, Photobooth der en fotograf også kan ta bildene og sist men ikke minst en uhøytidlig, kort og enkelquiz om oss som brudepar. Mest for at alle skal bli kjent med oss på en uhøytidlig måte. :)

• Liker 1
Skrevet

Hadde band som spilte hele kvelden. De fleste koste seg med noe godt å drikke, litt dansing, skravling og litt kaker. Følte ikke vi trengte mer enn det. Typiske selskapsleker er bare kleint.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Utover det skal vi ha typiske sommerleker som; badminton, crocket, boccia,

men ikke minst en uhøytidlig, kort og enkelquiz om oss som brudepar. Mest for at alle skal bli kjent med oss på en uhøytidlig måte. :)

Så smart med sånne sommergreier som gjestene kan more seg med sjøl! Nå blir det dàrtbrett på garasjeveggen ellernoe :)

Hvordan organiserer dere dette med quizen? Kunne vært passende her også med noe sånt. Vi skal jo ha fest punktum, så er litt redd for at det skal bli kjedelig.

Skrevet

Sommerlekene var en god ide!

Skrevet

Valgfrie sommerleker og photobooth er en god idé. Selskapsleker er en dårlig idé syns jeg. Vet ikke hva som er mest kleint: at bare noen få blir med på leken, at folk blir tvunget eller at mange blir med fordi de er dritings. Uff!

• Liker 1
Skrevet

Selskapsleker er dødskleint!

Vi kjører musikk vi, thats it. Familien vår møtes så sjelden at jeg regner med skravla går uansett og at vi har nok å gjøre med å oppdatere hverandre.

• Liker 1
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Quizen blir også frivillig siden det var mange her som synes det var en meget dårlig ide å ta det i plenum underveis. :rolleyes:

Så det jeg har tenkt er at vi rett og slett lager et ark med spørsmål sammen med bilder av festlige ting som på en eller annen måte sier noe om oss kommer til å være spørsmål med tilhørende bilde. Favorittpub, flau episode på KFC under vår første kjærestetur etc. Morsomme ting som kun går utover oss selv.

De kommer bare til å ligge litt strategisk til, kan de som ønsker delta/løse den, tar vi og går igjennom den på slutten av middagen der vi utfyller svarene litt.

Jeg har stor tro på at bare man setter ut disse lekene og har nok av drikke og en uformell tilnærming tild et hele er folk storfornøyde med at det er "bare" fest, fest er bra. :)

Skrevet

Vi skulle hatt en gravplass for alle disse gode ideene våre som blir kvalt i fødselen her inne! :ler:

Jeg har stor tro på at bare man setter ut disse lekene og har nok av drikke og en uformell tilnærming tild et hele er folk storfornøyde med at det er "bare" fest, fest er bra. :)

Det tror jeg og :) fest er bra :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...