vimp Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Når det er vinter ender jeg alltid opp med ekstremt tørt ansikt. Det verste partiet er på nesen, områder rundt den og pannen. Noen som kan anbefale gode kremer eller tips?
AnnaKarenina Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 La Roche Posay - Cicaplast Baume B5. En reparende balsam som jeg synes er super til tørr hud. Bruker den på kvelden. I tillegg bruker jeg fruktsyreserum da dette balanserer huden min og peeler den lett slik at jeg ikke får tørre flekker og områder.
vimp Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2013 La Roche Posay - Cicaplast Baume B5. En reparende balsam som jeg synes er super til tørr hud. Bruker den på kvelden. I tillegg bruker jeg fruktsyreserum da dette balanserer huden min og peeler den lett slik at jeg ikke får tørre flekker og områder. Fukter kremen lenge? Opplever at de fleste kremene fukter der og da, men de holder ikke på fukten.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Har du tørr hud eller fuktfattig? Det er nødvendig å vite hvis vi skal anbefale kremer. Men jeg kan anbefale denne som nattkrem: http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?ref=awin&cm_mmc=affiliateWindow-_-affiliates-_-89225-_-textlink&productId=46113 Anonym poster: e0c77ae0e519e6a2aa086bcc69d2ec39
AnnaKarenina Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Fukter kremen lenge? Opplever at de fleste kremene fukter der og da, men de holder ikke på fukten. Ja, den virkelig reparer tørr og flakete hud. Og holder på fukten. Med fruktsyreserum under så slipper jeg den stive vinterhuden som roper på tørst hele tiden. Jeg har både tørr og fuktfattig hud, som behøver både fukt og fett. Litt fett bør forresten de fleste ha på denne tiden av året. Du kan lese på f.eks makeupalley.com; mange gode anmeldelser fra brukere der.
Sugerøret Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 Ceridal fettkrem! Suveren! Samt haugevis billigere enn noen av de anbefalte over her
vimp Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2013 Har du tørr hud eller fuktfattig? Det er nødvendig å vite hvis vi skal anbefale kremer. Men jeg kan anbefale denne som nattkrem: http://www.cheapsmel...productId=46113 Anonym poster: e0c77ae0e519e6a2aa086bcc69d2ec39 Jeg vil påstå at jeg har begge deler.
vimp Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2013 Ja, den virkelig reparer tørr og flakete hud. Og holder på fukten. Med fruktsyreserum under så slipper jeg den stive vinterhuden som roper på tørst hele tiden. Jeg har både tørr og fuktfattig hud, som behøver både fukt og fett. Litt fett bør forresten de fleste ha på denne tiden av året. Du kan lese på f.eks makeupalley.com; mange gode anmeldelser fra brukere der. Det høres ut som den har alt jeg ønsker meg i en krem! Må teste denne
Frøken S Skrevet 29. januar 2013 #10 Skrevet 29. januar 2013 Locobase repair. Kjøpes på apoteket, brukes også til atopisk hud. Dette er den eneste som hjelper meg og jeg har forsøkt alle mulige alternativ. Blir "stiv i maska" av vanlige fettfattige kremer, denne selges på tube og er skikkelig fet.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2013 #11 Skrevet 29. januar 2013 Jeg har prøvd flere kremer, men ingen er så bra for tørr hud som A-creme. Huden blir myk og fin. Jeg bruker den orginale i brun glasskrukke. Koster ca 170 kroner på apoteket. http://www.a-creme.no/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå