Avalon Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Dere flotte og flinke bakemennesker, jeg lurer på en ting: Kan godt hende jeg er heeelt på bærtur her, er ikke så flink med baking og smak osv. Har tenkt å prøve meg på kanelsnurrer en dag når jeg får fingen ut å rydde kjøkkenet. Har funnet en oppskrift som så bra ut, men det jeg lurer på er, hvordan vil det bli å ha evt litt sirup som fyll?
t0nje Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Vil tro det går fint i mindre mengder i og med at hvis det blir for mye vil det bare renne utover? Prøv så finner du fort ut av det
Brunhilde Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Hvis du rører smør, sukker, sirup og kanel godt sammen før du smører det på deigen, så tror jeg det kan bli bra!
Avalon Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2013 Oooooo! da skal jeg jammen meg teste det ut! Vil ha klissete boller
Gjest navnelapp Skrevet 31. januar 2013 #5 Skrevet 31. januar 2013 Då vil eg anbefale deg å lage dei i slike vide muffinsformer, elles risikerer du at dei vert brent under, og sit fast på brettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå