Gå til innhold

Sopp i underliv!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk plutselig i forgårs en intens kløe i underlivetp, noe jeg ikke har hatt på denne måten før. Er helt hoven, og det gjør vondt og gå! tenker at det selvfølgelig ikke hadde gjort noe og fortalt samboeren om dette, men saken er at jeg kom hjem fra et 2 dagers julebord med jobben på søndag, og kanskje han da tenker at jeg har vært utro? Noe jeg selvfølgelig ikke har vært.. Bare skikkelig dårlig timing!! Og han hadde jo så lyst på sex da jeg kom hjem, mens jeg sa jeg var trøtt.. Bør jeg spille på dette frem til det er over? Så det ikke blir noe usikkerhet for han? Noen som forresten har noe tips til hvordan jeg skal få dette bort fortest mulig??

Anonym poster: f5e77c43eff532e0e87dc637b4ddba2d

Anonym poster: 5362be30606f3fbc2680592739dcc76e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp er jo ikke nødvendigvis smittsomt.. det er jo noe man av og til kan få uten noen spessiell grunn. Dra på apoteket å få tak i noe for sopp i underlivet viss det er det du tror det er. (Noen kan og oppleve at de blir "sår" i underlivet før mens) men såvidt jeg vet er ikke sopp noe farlig, så ta det med ro!:) gå til fastlegen din viss du er bekymret for at det kan være noe annet.

Skrevet

Det har jeg gjort, kjøpt meg canesten (tror jeg den hete?). Ser bare for meg at tankene hans begynner og fly om jeg forteller at vi ikke han ha sex fordi jeg har fått sopp, en dag etter julebord..

Anonym poster: 5362be30606f3fbc2680592739dcc76e

Skrevet

Han burde jo stole på deg og ikke reagere på dette i det hele tatt, underlivssopp er veldig vanlig. Men hvis du er redd for at han skal mistenke deg for noe kan du jo si du har urinveisinfeksjon, og at du trolig pådro deg den da du satt ute og venta på taxi etter julebordet eller noe :)

Skrevet

Fortell at du har fått sopp. Det får man til og med om man er jomfru. Det har med balansen i underlivet å gjøre. Man kan f eks få sopp om man tar penicilin, den dreper bakterier og får soppveksten til å øke. Noen kvinner får ofte sopp i forbindelse med mens. Men smør gjerne inn han også, det kan nemlig smitte litt. Jeg har fått sopp selv om jeg har vært "avholdende" i noen uker. Så og si alle kvinner opplever å få sopp en eller annen gang i livet. Harmløst og uskyldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...