AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #1 Skrevet 29. januar 2013 Flørten min er voldsom til å komplimentere kroppen min. Jeg er liten og nett, men er ikke topptrent. Har et lite kjærlighetshåndtak på magen og i sidene, og særlig etter jeg har spist. Han har fortsatt ikke sett meg uten klær. Selv er han godt trent og slank. Tror dere han blir "skuffet" når jeg tar av meg klærne, og jeg ikke har en helt fast mage? Anonym poster: 04263c7caa18af16a7251fe3773921dd
Adhara Skrevet 29. januar 2013 #2 Skrevet 29. januar 2013 Siden han komplimenterer kroppen din hele tiden, så kan jeg ikke tenke meg at han blir skuffa. Men ærlig talt, det er vel relativt enkelt å få en fast mage? Om du har så store komplekser for det, så er det jo bare å sette igang å trene?
Gjest aam1972 Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Han blir garantert ikke skuffet første gang han ser deg. Heller ikke de neste gangene. Men når dere har vert kjærester en stund og begynner å legge merke til hverandres uvaner og krangle om hvem som skal støvsuge i gangen - ja da kan det hende han begynner å tenke på det.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Nei, han blir ikke skuffa. det skal litt mer til. Anonym poster: cc6832ba1e664ee1e45a21cb6d0fe814
Eleutheria Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Hvis han har litt livserfaring og vet at kvinner ikke ser ut som den jevne undertøysmodell kan du banne på at han kommer til å like det han ser forskjellige kvinnekropper er nydelige og vakre på hver sin måte, og forutsatt at du er noenlunde hans type vil jeg tror han kommer til å elske å se hele deg.
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 Basert på hva du skriver han sier om deg, så... Sannsynligvis legger du mye mer merke til de små kjærlighetshåndtakene dine enn han noensinne vil. Tror nok han heller vil ha øyne for at at du har ei bra rumpe og sikkert også fine pupper.
Gjest Lille-pus Skrevet 29. januar 2013 #8 Skrevet 29. januar 2013 Kjære deg, jeg tror ikke det er en bitteliten bulk som vil ha hovedfokus når en mann har en naken, varm og villig kvinne i armene. Den som derimot kan lage problemer av den lille bulken er den som eier den. Ikke la tankene dine rundt følelsen av at den bulken er ekkel, at du ikke er bra nok osv. komme i veien for å ha rå, real, svett og våt sex med din kjære. 1
Gjest bråkar Skrevet 29. januar 2013 #9 Skrevet 29. januar 2013 herrlighet for et fjernt svar. en helt fast mage er uansett ikke naturlig. Tåler han ikke litt slinger i valsen der MÅ du sparke ham opp i pungen. Eller peke på ham og le. Siden han komplimenterer kroppen din hele tiden, så kan jeg ikke tenke meg at han blir skuffa. Men ærlig talt, det er vel relativt enkelt å få en fast mage? Om du har så store komplekser for det, så er det jo bare å sette igang å trene? 1
Adhara Skrevet 29. januar 2013 #10 Skrevet 29. januar 2013 herrlighet for et fjernt svar. en helt fast mage er uansett ikke naturlig. Tåler han ikke litt slinger i valsen der MÅ du sparke ham opp i pungen. Eller peke på ham og le. Hva i alle dager var fjernt med det? Om hun er så usikker og misfornøyd, er det da så ille å gjøre noe med det?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #11 Skrevet 30. januar 2013 TS jeg har nyheter til deg: Det finnes ingen perfekte mennesker. Selv ikke stjernene i Hollywood er 100% perfekte. Om en mann dumper deg fordi du har litt for mye fett et eller annet sted, skal du være meget glad for at du blir kvitt ham såpass fort. Hva i alle dager var fjernt med det? Om hun er så usikker og misfornøyd, er det da så ille å gjøre noe med det? Om man skal sette igang og fikse hver minste skavank som en potensiell kjæreste/elsker muligens kan legge merke til, er man på god vei til å bli det man på godt norsk kaller en forbanna tøffel. Å trene seg til helt fast mage krevet for mange en enorm innsats i form av strengt kosthold og mye trening, og å utsette seg selv for noe slikt med mindre man av en eller annen grunn faktisk vil det selv, kan umulig være sunt for psyken. Om man fysisk sett er sunn, altså ikke helseskadelig overvektig (som TS åpenbart ikke er) bør man jobbe med å bli glad i seg selv, og akseptere sin egen kropp, fremfor å stresse med å tilpasse den et eller annet meningsløst ideal... Anonym poster: 11c114d85ec719613eaf8b2ce2664000
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #12 Skrevet 30. januar 2013 TS jeg har nyheter til deg: Det finnes ingen perfekte mennesker. Selv ikke stjernene i Hollywood er 100% perfekte. Om en mann dumper deg fordi du har litt for mye fett et eller annet sted, skal du være meget glad for at du blir kvitt ham såpass fort. Om man skal sette igang og fikse hver minste skavank som en potensiell kjæreste/elsker muligens kan legge merke til, er man på god vei til å bli det man på godt norsk kaller en forbanna tøffel. Å trene seg til helt fast mage krevet for mange en enorm innsats i form av strengt kosthold og mye trening, og å utsette seg selv for noe slikt med mindre man av en eller annen grunn faktisk vil det selv, kan umulig være sunt for psyken. Om man fysisk sett er sunn, altså ikke helseskadelig overvektig (som TS åpenbart ikke er) bør man jobbe med å bli glad i seg selv, og akseptere sin egen kropp, fremfor å stresse med å tilpasse den et eller annet meningsløst ideal... Anonym poster: 11c114d85ec719613eaf8b2ce2664000 Dette svaret gjorde meg faktisk veldig glad. ) Anonym poster: 04263c7caa18af16a7251fe3773921dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå