Gå til innhold

Flytte alene til lite sted

Fremhevede innlegg

Skrevet

Foreløpig kun hypotetisk for min del, men all den tid jeg er snart ferdigutdannet kan dilemmaet fort melde seg. Er det noen her som har flyttet alene til et lite sted der de ikke har noe nettverk? Jeg snakker her om små bygdekommuner fra 2000-7000 innbyggere og typisk "ingenting".

Det er jo endel jobber på disse stedene (mindre rift om jobbene) og det er billigere å bo, men jeg ser for meg at det er veldig tøft å flytte til et slikt sted uten å kjenne noen. Har selv vokst opp i en liknende bygdekommune, og er godt vant med "bygdedyret" og det miljøet som fort kan bli. Ikke akkurat lett å komme som innflytter, og vanskelig å få seg venner (kanskje?).

Noen som har flyttet til et lite sted alene? Noen som har noen erfaringer å dele? Ville du gjort det?

:)

Anonym poster: 913832b9318b7a1b9965262395acfa20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville aldri gjort det, og ikke anbefalt det til noen som ikke var ekstremt sosialt kompetent evt totalt uinteressert i kontakt med andre mennesker.

Skrevet

Vi har mange jobber og det er superbillig å bo. Det er det.

Så om det er det viktigste for deg og alt annet som kan minne om et intelligent og sosialt liv ikke betyr noe, Så er bygda stedet for deg

Anonym poster: 00da613b4cbc4da54e23f9e6ce6a672f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...