AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #21 Skrevet 18. juni 2013 Heter huset/leiligheten din Viss det bråser inn en homofilm mann gjennom døra de og begynner å flørte meg deg, kan jeg skjønne at du blir sur, og du kan anmelde han for innbrud og ødleggelse av din eiendom. Men viss det ikke skjer, slutt å klag og se på det som et kompliment! kompliment?!?!?!? er du homo eller?!?!?!? Anonymous poster hash: 30fd0...7e7
Gjest Gunfreak Skrevet 18. juni 2013 #22 Skrevet 18. juni 2013 kompliment?!?!?!? er du homo eller?!?!?!? Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 Nei, men det er vel alltid et kompliment om noen syns du er pen/søt/kjekk enten det er damer eller menn? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #23 Skrevet 18. juni 2013 Nei, men det er vel alltid et kompliment om noen syns du er pen/søt/kjekk enten det er damer eller menn? bare hvis det er kvinner. menn derimot: blæææhh! Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 1
Pawn Hearts Skrevet 18. juni 2013 #24 Skrevet 18. juni 2013 har skjedd 1 gang i mitt liv og jeg er 28 -1 gang er en gang for mye!!!!!! Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 Jeg ble forsøkt sjekket opp av en homse en gang. Det var fryktelig pinlig for oss begge, men vi fortsatte å være venner. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med disse reservatene/fristedene. Kan du utdype det? Det låter litt apartheid-aktig. Skal det være en egen speiderbevegelse for homser? Skal homser ha sin egen fotballiga? Skal det finnes egne homsebusser slik at du slipper å støte på alle disse menneskene du mener hindrer deg i å lade batteriene dine? 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #25 Skrevet 18. juni 2013 var ikke det jeg tenkte på: jeg tenkte på at det må kunne gå an å mene at vi heterofile bør få ha vårt eget fristed der vi slipper å blir flørtet med av homoer samtidig som man tolererer eksistensen av homofile utenfor heteroreservatet/fristedet :-) Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 Jada, jeg som heterofil kvinne vil gjerne ha meg frabedt å bli flørtet med av stygge menn, intolerante menn, homofobe menn og menn med ekle dialekter. Kun eyecandies, takk! Anonymous poster hash: aed93...948 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #26 Skrevet 18. juni 2013 jeg føler vemmelse når/hvis en homo prøver seg på meg, derfor mener jeg at vi heterofile trenger et fristed så vi kan lade batteriene :-) Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 Jeg føler vemmelse når homofobe og trangsynte mennesker, åpner kjeften. Kan jeg få et fristed fra sånne som deg? Anonymous poster hash: be640...9d1 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #27 Skrevet 18. juni 2013 behandling av folk som ikke kan kontrollere sine lyster!!: Anonymous poster hash: 30fd0...7e7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #28 Skrevet 18. juni 2013 etter endt behandling :-) Anonymous poster hash: 30fd0...7e7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #29 Skrevet 18. juni 2013 Tror vi heller setter det strømhalsbåndet på deg jeg. Hver gang du lirer av deg idiotiskap, så får du deg en støkker - bzzzz Anonymous poster hash: be640...9d1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #30 Skrevet 18. juni 2013 når en homo legger an på meg, så føler den personen sikkert det samme som en hannhund som ikke har fått seg noe på mange måneder/år føler i det øyeblikket han får tilgang til en hunnhund(tispe). Synes det er litt ekkelt siden jeg er hetero!! Anonymous poster hash: 30fd0...7e7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #31 Skrevet 18. juni 2013 når en homo legger an på meg, så føler den personen sikkert det samme som en hannhund som ikke har fått seg noe på mange måneder/år føler i det øyeblikket han får tilgang til en hunnhund(tispe). Synes det er litt ekkelt siden jeg er hetero!! Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 hahaha du er et troll Anonymous poster hash: be640...9d1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #32 Skrevet 18. juni 2013 jeg håper og tror at de homofile forstår at vi heterofile ikke vil at de skal jukke på oss som en hund gjør på en tispe eller på beinet til et menneske. da blir vi heterofile litt irriterte selv om vi vet hvordan det føles å være kåt. vi vet ikke hvordan det føles å være kåt på en person av samme kjønn, men vi vet hvordan det føles å føle seg sexuellt frustrert!!! Anonymous poster hash: 30fd0...7e7
pantertante Skrevet 18. juni 2013 #33 Skrevet 18. juni 2013 har verden blitt gal!!!! Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 Vi kan se at du er Ts. Visste du ikke det? Er det en spesiell grunn til at akkurat denne tråden er blitt trukket fram igjen? Han fikk nok ikke den responsen han ønsket siden han trekker den frem igjen etter flere mnd. Gledelig nok får han fremdeles ikke medhold i sine tåpelige holdninger. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #34 Skrevet 18. juni 2013 nb: jeg har heldigvis aldri opplevd å bli jukket på av en homofil :-) Anonymous poster hash: 30fd0...7e7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #35 Skrevet 18. juni 2013 jeg føler vemmelse når/hvis en homo prøver seg på meg, derfor mener jeg at vi heterofile trenger et fristed så vi kan lade batteriene :-) Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 Slutt å gå på homobar. Problem løst. Anonymous poster hash: 9a462...c09 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #36 Skrevet 19. juni 2013 hahaha du er et troll Anonymous poster hash: be640...9d1 Kanskje ikke. Dessverre. Anonymous poster hash: 2ccd6...5ca
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #37 Skrevet 19. juni 2013 Snakk om å ha problemer i livet. Som lesbisk kvinne er det vanlig å bli lagt an på av heterofile menn. Men jeg takler det naturligvis pent. Har ikke noe behov for fristeder uten heterofile menn for å slippe slike episoder. Men som den lesbiske kvinnen jeg er, så er jeg sikker på min legning, og ser ikke noe problem med at menn legger an på meg. Men for en usikker person, som TS muligens er, så er det vel ikke så enkelt å klare å si et pent nei, og jeg er ikke homo jeg. Anonymous poster hash: e4380...040 5
Tibbie Skrevet 19. juni 2013 #38 Skrevet 19. juni 2013 det jeg tenkte på: jeg tenkte på at det må kunne gå an å mene at vi heterofile bør få ha vårt eget fristed der vi slipper å blir flørtet med av homoer samtidig som man tolererer eksistensen av homofile utenfor heteroreservatet/fristedet :-) Anonymous poster hash: 30fd0...7e7 Kanskje vi også bør kicke gutter ut av butikker og ta fra dem retten til kollektiv transport? Jeg føler jeg trenger en plass å være uten å bli flørtet med. TS - diskriminering er dessverre ikke løsningen på problemstillingen din
Gjest Carla Skrevet 19. juni 2013 #39 Skrevet 19. juni 2013 USAs guttespeidere vurderer å åpne for homofile!http://nrk.no/nyhete...rden/1.10890418Anonym poster: 30fd0e21590988b9217e30a4045ca7e7 Hahaha nå fikk jeg meg en god latter! Det er søren meg på tide! Gikk selv i speideren og personlig synes jeg at det er noe av det mest geniale man har av tilbud for barn og unge. Spesielt i dagens samfunn. Man lærer så utrolig mye der som man faktisk kan ha nytte av og da mener jeg det virkelig. Problemet er at det er for kristent. Det skulle ha vært mer frilynt. Slik at det var mer åpent for enhver som ønsket å ha noe å gjøre på fritiden. Jeg gikk selv i fem år, men sluttet fordi at det ble for mye jesus prat. En måtte be for alt og ingenting og man hadde gudstjenester på disse leirene og det ødela alt i slutten. Jeg savner det, for det var en arena hvor man kunne være sosial og møte folk fra alle kanter og at på til føle at man kunne gjøre seg nyttig. Jeg sluttet også p.g.a. at jeg visste at jeg var transkjønnet på den tiden og det fikk meg til å føle at jeg ikke passet inn der lengre. For meg var det hele bare nok en grunn til at religion var/er hemmende i mine øyne. Minus indoktrineringen som foregår, er det en bra måte å få de unge vekk fra gaten og de dårlige miljøene. Pluss at det er en fin måte å få kontakt med naturen igjen. Man kan ikke bli mer frakloblet fra naturen, enn det man er i dag. Uansett, jeg håper at speideren generelt åpner dørene for flere og uavhengig av kjønn, legning, etnisitet osv. Eller at de da lager noe tilsvarende, men da uten den religiøse biten. TS, du bør kanskje gjemme deg under en sten heretter!
Apis Skrevet 19. juni 2013 #40 Skrevet 19. juni 2013 Hahaha nå fikk jeg meg en god latter! Det er søren meg på tide! Gikk selv i speideren og personlig synes jeg at det er noe av det mest geniale man har av tilbud for barn og unge. Spesielt i dagens samfunn. Man lærer så utrolig mye der som man faktisk kan ha nytte av og da mener jeg det virkelig. Problemet er at det er for kristent. Det skulle ha vært mer frilynt. Slik at det var mer åpent for enhver som ønsket å ha noe å gjøre på fritiden. Jeg gikk selv i fem år, men sluttet fordi at det ble for mye jesus prat. En måtte be for alt og ingenting og man hadde gudstjenester på disse leirene og det ødela alt i slutten. Jeg savner det, for det var en arena hvor man kunne være sosial og møte folk fra alle kanter og at på til føle at man kunne gjøre seg nyttig. Jeg sluttet også p.g.a. at jeg visste at jeg var transkjønnet på den tiden og det fikk meg til å føle at jeg ikke passet inn der lengre. For meg var det hele bare nok en grunn til at religion var/er hemmende i mine øyne. Minus indoktrineringen som foregår, er det en bra måte å få de unge vekk fra gaten og de dårlige miljøene. Pluss at det er en fin måte å få kontakt med naturen igjen. Man kan ikke bli mer frakloblet fra naturen, enn det man er i dag. Uansett, jeg håper at speideren generelt åpner dørene for flere og uavhengig av kjønn, legning, etnisitet osv. Eller at de da lager noe tilsvarende, men da uten den religiøse biten. TS, du bør kanskje gjemme deg under en sten heretter! Høres ut som du var medlem av KFUM-KFUK speiderforbundet og ikke Norges speiderforbund
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå