Gå til innhold

Kompisguiden

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg syns det virker som om folk løper litt etter hverandre ja. Men, kanskje det bare er tillfeldig?

Jeg er tildels enig med deg i dette, om det er tilfeldig kan så godt være. Men jeg tror at det er gangske likt her som irl, dvs at de som liker hverandre holder sammen, intresserer seg om det samme osv. Ingenting galt i det, men jeg skjønner at det kan bli kjedelig for dem som ikke har en slik "gjeng".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg driter da i hva dere mener, men er helt enig i hovedinnlegger om att det OFTE er de samme som løper etter hverandre her inne, og som ganske ny bruker merker man det.

Ta med i ligninga tidsperspektivet da. De fleste tråder er temmelig asynkrone, dvs tar dagevis å utvikle debatten. Når det er æksjn og liv i en tråd når man er her inne, klart den kan fange interessen. Uavhengig av hvem andre som diskuterer, hvorvidt temaet er innenfor interessefelt er viktigere. Det var nok det som skjedde med tråden du nevnte, Jens. Tråden hadde litt fart og liv, var ikke utslag av piraya-klubben per se.

Gjest Anonymous
Skrevet

har skjønt at mange av disse henvedelsene gjelder bla meg.

JENS- Vi dilter ikke etter hverandre ( herregud vi er da voksene mennesker). Men nå er det nå sånn en gang jeg ,Aline Suzy og faktisk ganskem mange andre har en de meninger er mer eller mindre sammstemte.

Mange ganger har dissse brukerne allerde sagt det meste av det jeg vil si og da føler jeg ikke behovet til å repetere alt igjen.

Jeg trenger ikke andre brukere for å støtte mine meninger men jeg kan da ingenting for at andre er enige med meg. :roll:

Nei dette blir for dumt, men nå tar Alex seg en ukes ferie så da blir det en mindre til å dilte etter :roll:

Gjest Embla s
Skrevet

*løper/dilter etter care og er enig med henne* :ler:

Skrevet

Embla da, det er jo jeg som dilter etter deg :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

snedig at dette skal komme ifra en "gjest" som jeg er sikker på ikke er så mye gjest alikevel.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ingen som løper etter meg, og dette opplever jeg som traumatisk, da jeg ikke får noen konstant bekreftelse på min intelligens, mitt vidd og min formuleringsevne.

Vurderer derfor å logge meg på som gjest for å kunne applaudere og støtte meg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sånn: Jaaaaaa la bohème! Suuuupert skrevet! Flott! Du er bare best! :klappe::klappe::klappe: :blomst_opp: :blomst_opp: :klem2: :bukke: :enig_animasjon: :danse::danse::kose: :klem2: :kysse:

(ser dere? det er kjempeenkelt å gjøre slikt selv :-) Nå føler jeg meg mye bedre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...