Gå til innhold

Tør du se denne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke sett den ;sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Satt jo bare hele filmen og var livredd for at det skulle poppe opp ett slikt "Scary Maze" ansikt ut av ingenting med ett høyt hyl... :vetikke:

Ja...Relax... NOT!

Endret av She_Leiva
  • Liker 1
Skrevet
:rasende: HALLO! Hvorfor kan jeg ikke se den!? :bond::rasende:
Skrevet

Fy.. faaaaaeeeen... :hakeslepp:

Anonym poster: 4fd1efdabeda6339839cbefc55f67507

• Liker 1
Skrevet

Synes den var litt meditasjonsaktig med disse lydene i øretelefonene men stemmen ødela litt. Jeg både lever og er ikke blitt gal...tror jeg.

Hva var det hun dama hadde i ansiktet?

Skrevet

Eh.. "Dop" er stort sett veldig gøy. Man blir full av serotonin, dopamin (derav navnet), endorfiner og slikt. Den videoen der har ingenting med "dop" å gjøre.

Anonym poster: b6068c13ce72fc623405473264c05b4a

Skrevet

Endelig fikk jeg sett den!!! Men ble litt skuffet da...

Gjest proteinet
Skrevet

TS, din dust! Nå tør jeg i hvert fall ikke legge meg.

Skrevet

Jeg ble søvnig. Hørt man blir det av weed også, men tipper heller det var kjedsomhet...

Skrevet

Jeg ble søvnig. Hørt man blir det av weed også, men tipper heller det var kjedsomhet...

Man blir vel ikke søvnig av weed? Man blir avslappet, lykkelig og fornøyd. Er vel heller hasj man blir søvnig av. : )

Skrevet

Jeg turte ikke se den, men jeg leste meg opp litt på digital drugs. De trenger ikke nødvendigvis å være skumle.

Jeg prøvde denne:

Satt alene i dagslys, hadde på øretelefoner og lyden satt ganske høyt. Fullskjerm på laptopen. Jeg konsentrerte meg kun om det jeg hørte og så på skjermen. Til å begynne med så var det ekstremt slitsomt å høre på, og jeg holdt på å avbryte. Men så skled jeg inn i en behagelig døs og hadde egentlig ikke lyst til at det skulle være over.

Jeg fikk ikke noen rus. Bare behagelig avslappet.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Noe mer du lurer på? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...