Gå til innhold

trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg å kjæresten har lenge ønsket å hatt en trekant( med en jente )

vi bor i en liten by.

hvordan komme i kontakt med jenter som er interessert i dette?

dere som har gjort dette tidligere , hvordan har det gått? med tanke på hva man liker seksuelt f.eks eller "regler" under sexen,eller hvilken kontakt man har med denne jenten i etter tid.om sjalusi, i etterkant ? kan man dra f.eks på weekend til en annen by? å bare prøve "lykken " en kveld?.

noen som har noen erfaringer å dele med en jente som har veeldig lyst til dette?

Anonym poster: 2e4e0118c89323f6761563174f00542f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente på 23. Merker at jeg begynner å få veldig lyst på dette selv og. Helst ha nærmere pulevenn type forhold med dama, og mannen kommer inn i bilde sånn en gang i blandt når jeg føler at jeg har lyst på p*kk. Hehe :D

For å svare deg. Ja tenker kanskje at dere bør begynne å gå ut. Og invitere de jentene som ser interesserte ut. Ikke sikkert dere får ja med en gang. Men får dere et nei så må det ikke tas personlig, for det er folk som rett og slett ikke vil ha trekant og folk som drar til byen kun for å ta en drink og dra hjem. Så bare å prøve seg videre!;p Lykke til :-)

Anonym poster: 508cb642f9484c615d620e11c0ff9ed1

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Flere måter å komme i kontakt med noen:

- Plukke opp noen på byen

- Noen dere allerede kjenner

- Søke på sextreffsider ala Cupido på nettet

At du må spørre om regler og sjalusi sier meg at dere sammen ikke har snakket nok om dette :)

Skrevet

Ts her

nei men dette er helt nytt for meg å jeg føøøler skikkelig at dette er noe jeg har veldig lyst å prøve, vil helst finne ei fast jente å ha av å til.

men jeg vil bare høre om folk som har erfaring med dette.hvordan det har hvert

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Vel, regler varierer fra par til par så det må du nesten ta med partneren din. For oss har det vært problemfritt å dele hverandre, men vi hadde mange lange samtaler om ulike scenarioer som kunne oppstå på forhånd.

Det er viktig å bruke alle de sosiale antenne man har, og har man ingen bør man la være.

Her er litt lesestoff:

http://www.erotikknett.no/swingers/trekant-sex/4572-trekantregler-for-par.html

:)

Skrevet

Dette fikk meg til å tenke på om at i stedet for å gå på byen og drikke litt for mye med vennene mine og plukke opp en kjekkas etterpå kanskje skulle endre vaner. Kanskje det er på tide å ha avtalt sex med et par og så gå på byen med vennene og drikke litt for mye etterpå.

Var det cupido.no dere sa ?

Anonym poster: 9646da04c5c0fc86b1e94d9b20f427a2

Skrevet

Var det cupido.no dere sa ?

Sa? De skrev det. For å finne ut hvilken side de foreslo, leser du bare litt lenger opp på samme side (denne) som du svarte på.

Skrevet

Sa? De skrev det. For å finne ut hvilken side de foreslo, leser du bare litt lenger opp på samme side (denne) som du svarte på.

"Skrev" virket så vulgært så jeg skrev 2sa" i stedet for. Huff der skrev jeg det visst likevel...

Skrevet

Jeg har hatt trekant flere ganger, alltid med et annet par.

Som regel har jeg enten møtt de på byen, på nett, og en gang noen jeg kjente litt fra før.

Det har stort sett vært problemfritt, og veldig hyggelig, og mange av de har jeg fortsatt god kontakt med og vi tar en kaffe en gang i blandt.

Men et par ble alt bare tull, fordi hun (som er bifil) og jeg, begynte å møtes uten mannen hennes. Hun sov over hos meg et par ganger og sånn, og da ble det mye krangling og tull på hjemmefronten for henne. Det gjorde det jo ikke noe bedre at jeg og mannen jobbet sammen heller...

Så de kuttet jeg etterhvert kontakten med.

Men de andre trekant forholdene mine har gått bra.

De tviktigste er at de som er et par snakker sammen og er ganske klare på "regler" og hva som er greit og ikke greit på forhånd, og at man også har gode og åpne samtaler med den man inviterer inn også.

Veldig kjipt for meg som tredjemann å ikke ta del i noen samtaler og ikke vite noe om reglene på forhånd på en måte...

Men jeg har pleid å møte de jeg skal ha sex med på en kaffe eller noe en gang eller to først, bare snakket litt sammen og blitt litt kjent, for så å ta en tur på byen eller bare en middag hjemme eller noe før sexen :)

Masse lykke til, trekant er gøy!

Anonym poster: a4c075dcac23ffef824299a5d486f76b

Skrevet

ts her

Veeldig greit å høre din side av game :) siden du er den andre jenten.

Det største "problemet " som jeg ser er å komme i kontakt med noen. Jeg vil jo føle at det er en jente jeg eventuelt tenner på, eller som jeg liker.Det er sikkert viktig det også, å ha noen man går godt overens med? være enige om ting å snakke med henne også om det er noen grenser.

Jeg har alltid hatt lyst til å hatt trekant , tenner på jenter/damer selv om jeg ikke er lesbisk( ikke at jeg ser noe galt i det)

Helst noen som har gjort det før også.

Er det trygt å legge ut profil på cupido i tilfelle?

ang kjønnsykdommer da? er det sånn at man tar liksom hverandre på ordet at man er frisk el?

herregud hørest sikkert helt grønn ut men det får bare være.

Skrevet

ts her

Veeldig greit å høre din side av game :) siden du er den andre jenten.

Det største "problemet " som jeg ser er å komme i kontakt med noen. Jeg vil jo føle at det er en jente jeg eventuelt tenner på, eller som jeg liker.Det er sikkert viktig det også, å ha noen man går godt overens med? være enige om ting å snakke med henne også om det er noen grenser.

Jeg har alltid hatt lyst til å hatt trekant , tenner på jenter/damer selv om jeg ikke er lesbisk( ikke at jeg ser noe galt i det)

Helst noen som har gjort det før også.

ang kjønnsykdommer da? er det sånn at man tar liksom hverandre på ordet at man er frisk el?

herregud hørest sikkert helt grønn ut men det får bare være.

Lov å være litt grønn ;)

Det med kjønnssykdommer kan jo være litt problematisk.

Men er det noen man blir litt kjent med først, så er det større sannsynlighet for at man er ærlige.

Første gang jeg hadde trekant fikk jeg klamydia, så har vært veldig forsiktig etterpå.

Men jeg sjekker meg regelmessig, siden jeg har mange sexpartnere...

Blir hvertfall mye bedre sex om det er noen man går overens med og er komfortabel på...

cupido er jo en fin side :)

Anonym poster: a4c075dcac23ffef824299a5d486f76b

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Cupido er en grei side, vi har hatt profil der noen år. Vær obs på falske profiler, de er det mange av ;)

Du må beskytte deg selv, men par som leker med andre har ofte et liv med barn, jobb, trening etc.........de ønsker heller ikke sykdommer for enhver pris.

Du må prøve å finne oppegående mennesker med lange sosiale antenner, da kan du spørre på forhånd om ting du er usikker eller nysgjerrig på. Å prate om sykdommer på forhånd ser jeg som helt nødvendig.

Skrevet

herregud altså..dette føler jeg skulle hvert mye enklere :)

hvordan finne ut at det er falske profiler? :/

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

hvordan finne ut at det er falske profiler? :/

Erfaring ;)

Du kan jo be om å få møte/prate med kvinnen i forholdet evt. begge. De menn som har falske par/kvinneprofiler er ofte der inne kun for å se bilder og prate griseprat, styr unna om det fort pensles inn på det. Om kvinnen i forholdet er mistenkelig fraværende er det også grunn til uro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...