Gå til innhold

Typen lager ikke lyd i senga..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og jeg synes det er så dumt, for da vet jeg ikke om han liker det eller ikke.. Merker det heller ikke før han får orgasme om jeg ikke ser på ansiktsuttrykket hans.

Jeg skulle ønske han kunne stønnet bare litt.

Men om jeg sier det, så kommer han mest sannsynlig til å stønne litt på grunn av meg :sjenert:

Noe jeg kan gjøre for å få han til å lage litt lyd?

Anonym poster: 8b935ebf565b69352d711763ff2a6cf0

Videoannonse
Annonse
Gjest Morteno
Skrevet

Klyp han litt i ballene kanskje?

Jeg var relativt stille før. Tror jeg begynner å lage litt lyd nå. Er liksom litt kleint i begynnelsen men det er også turn-on, faktisk.

Skrevet

Du kan klype ham i ballene ;)

Men er sexen ellers god? Og kommunikasjon er viktig når det kommer til dette, så snakk med ham. Det er ikke flaut, viser bare at du tar ansvar og ønsker og utvikle sexforholdet deres.

Skrevet

Klyp han litt i ballene kanskje?

Haha vi skrev visst det samme samtidig!

Skrevet

Det beste er å si det til han :) si at det tenner deg, og du gjerne vil ha tilbakemelding på om sexen er god, og du føler du ikke får det om han er musestille. Det jeg sa til kjæresten, nå stønner han! jipppiii ! :danse:

Skrevet

Du kan klype ham i ballene ;)

Men er sexen ellers god? Og kommunikasjon er viktig når det kommer til dette, så snakk med ham. Det er ikke flaut, viser bare at du tar ansvar og ønsker og utvikle sexforholdet deres.

Sexen ellers er så god som den bare kan bli!

Kanskje jeg skal gjøre det.. Takk!

-TS

Anonym poster: e3009c80f7f743489d91f3bff3054afd

Skrevet

Det beste er å si det til han :) si at det tenner deg, og du gjerne vil ha tilbakemelding på om sexen er god, og du føler du ikke får det om han er musestille. Det jeg sa til kjæresten, nå stønner han! jipppiii ! :danse:

Hehe, da får jeg prøve det jeg også!

-TS

Anonym poster: e3009c80f7f743489d91f3bff3054afd

Skrevet

Han har lest denne, men fikk ikke med seg at det kun gjelder kjerringer.

Anonym poster: 3465873dc826df58fcc7b9891d094e71

Gjest speilpåveggender
Skrevet

må også tvinge kjæresten til lyd. av og til stønner han bitelite før han gir seg fordi jeg ba han. Tror han er litt sjenert, men det er i grunn søtt, med tanke på hvor fantastisk bra han egentlig ser ut :)

Skrevet

Det er en bivirkning av alle årene man har runka i smug, mens man prøver å høre etter at det ikke kommer noen ;-P

Fortell han at du liker stønnelyder, og den slags, så kommer han nok til å venne seg til det etter noen ganger.

Sexen blir jo faktisk bedre for han også da.

• Liker 4
Skrevet

Noen menn er bare stille. De verste er de som plutselig gir seg. Så ligger man der og what, liksom. Så viser det seg at de har kommet, uten å foretrekke en mine. Det er utenfor min fatteevne hvordan man kan det.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...