AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Har vært og operert meg for hemorider/marisker for 4 uker siden. Jeg har 3 hemorider sier legen, de opererte bort 2. Det var rester etter en de opererte bort, så den stikker ut og gjør vondt. Den går altså ikke inn igjen. Sårene har grodd, og det gjør nesten ikke vondt når jeg går på do. Men har opplevd at jeg har fått hemoride utbrudd etter operasjonen. Den tredje og siste som de altså ikke har tatt bort. Da jeg gikk på do i dag opplevde jeg at jeg blødde av analen. Det var ganske mye så trodde først at det var mensen... Men det var ikke det. Er dette normalt? Avføringen var normal og myk, presset ikke mye heller. Anonym poster: a42f01c57d2831bb245d5fdf490c6fba
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Jeg vil vel ikke si at du nødvendigvis får de beste svarene her- lønner seg nok best å snakke med legen hvis du er litt engstelig. Jeg har selv en gang tatt en slik operasjon og er fremdeles sterkt plaget av hemoroider. Operasjon betyr ikke at de blir borte for godt. Anonym poster: 16777a722a79cf59ff7116bc187ecd84
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #3 Skrevet 29. januar 2013 Tror det er best å høre med legen/sykehuset som opererte. Det er jo ikke så lenge siden du opererte deg. Er plaget med det selv, men har ikke operert. Men som personen over her skriver, så er det ingen garanti for at de blir borte med operasjon. God bedring! Anonym poster: dc5cbfbb6d10d6f8b867b0de94ebcbf2
Missy1 Skrevet 29. januar 2013 #4 Skrevet 29. januar 2013 Du sier du har noen hemoroider igjen, da kan det bare ha vært en av de som har sprukket og det er ikke farlig, tvert imot. Er det friskt blod?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #5 Skrevet 29. januar 2013 Takk for svar Jeg har bestilt time hos legen, og håper på det beste der. TS Anonym poster: a42f01c57d2831bb245d5fdf490c6fba
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2013 #6 Skrevet 29. januar 2013 Du sier du har noen hemoroider igjen, da kan det bare ha vært en av de som har sprukket og det er ikke farlig, tvert imot. Er det friskt blod? Hva mener du med friskt blod? Det blødde enda en gang i dag da jeg gikk på do. Gjør vondt også. Aner ikke hvor blodet kommer fra siden jeg har mange plager enda der nede... Anonym poster: a42f01c57d2831bb245d5fdf490c6fba
Missy1 Skrevet 29. januar 2013 #7 Skrevet 29. januar 2013 Hva mener du med friskt blod? Det blødde enda en gang i dag da jeg gikk på do. Gjør vondt også. Aner ikke hvor blodet kommer fra siden jeg har mange plager enda der nede... Anonym poster: a42f01c57d2831bb245d5fdf490c6fba Jeg mener er blodet rødt, som i at det ikke er gammelt? For om det er friskt rødt blod så er det nok bare en sprukken hemoroide. Hvis det er mørkt gammelt blod så kan det være ting som blødende magesår. Nå sier ikke jeg at jeg vet helt sikkert hvorfor du blør, men siden du har noen hemoroider igjen så er sansynligheten stor for at det er en av de som blør og det gjør vondt. De kan sitte ganske langt inne så er ikke alltid man kan se eller kjenne de. Noen ganger kan man blø litt slik at man ser litt blod på papiret, andre ganger kan man blø så voldsomt at det ser ut som noen har blitt drept i do, begge deler er helt normalt når det gjelder hemoroider. Vær glad for at de sprekker, det er når de ikke sprekker de blir en stor plage
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå