Gå til innhold

Kjerringer som ikke bare kan klappe igjen i senga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OOOUUAAAFFF det er så FLAUT og plagsomt i blant at jeg ender opp i forsterstilling når jeg tenker på det. Endte opp i køys med det som virka som ei sensuell og spennende jente her i helgen og hun var den første jeg fikk tonen med den kvelden så hun fikk bli med hjem. Kåt og viril som jeg var ville jeg bare kaste henne på sengehalmen og ta for meg herligheten men hu vil det selvfølgelig anderledes. Etter å ha delikasert meg med kroppen hennes og blitt enda mer tent av godlydene hun lager og forventningene som skapes når jeg skal inn i henne klarer hun å ødelegge happymomentet sånn ca 10 sekunder senere. "Er det digg" "Liker du ha pikken inni meg" "liker du det. tror du liker ha pikken inni meg. "er jeg digg å være inni" "elsker kuk i fitte". Dere kvinnfolk er faen ikke mye gode på dirtytalk. Tror dere dette repiterende rallet deres tenner oss? Det er en demonstrerende måte å fortelle han du er i seng med at du er på verbalt på nivå med en 6 åring, og har antenner som forest gump. Ikke at man har forventninger om noe annet egentlig, men det går vel ann å late som noe annet senga å bare zip it? Needless to say at det ble marsj ut av leiligheten med henne uten å i heletatt gidde å forklare det åpenbare. Det kan hun finne ut selv.

Hvorfor tror dere kvinner at alt går av seg selv hele tiden? Det krever et minimum av EQ fra deres side også for å gjøre det litt interessant for mannen. Dette er ikke et engangstilfelle heller. Har opplevd det selv og en annen dreven kompis bruker faktisk ørepropp for å ungå sånn problematikk. Man skulle nesten trodd det var et dårlig hint til bdsm-sex med munnbind.

Bruk mindre tid forran speilet og mer tid på det verbale. Takk.

Anonym poster: 8881437b54b21a6b1f86029c0d44c6cf

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn går det når du tar med dumme bimboer hjem. Kanskje en ide å bli litt kjent først så du vet hva du får. Slutt å syt. ALLE bimboene kan vel ikke vite hva du liker!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker du til "dere kvinner" som om vi er en og samme person?

Det finnes vel like mange idoter av vårt kjønn som det finnes av menn som sender sms med nogenlunde samme intensigende maset som det du opplevde. It goes both ways my friend ;-)

Anonym poster: def4574dcb73e57eba9e60392755b827

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår din smerte, bror. Mange kvinner har ikke selvinnsikt angående dette.

En løsning kan være å forene styrker med en kompis eller to. Da kan dere sørge for at hun konstant har kjeften plugget igjen.

Endret av Rett i svansen
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor snakker du til "dere kvinner" som om vi er en og samme person?

Det finnes vel like mange idoter av vårt kjønn som det finnes av menn som sender sms med nogenlunde samme intensigende maset som det du opplevde. It goes both ways my friend ;-)

Anonym poster: def4574dcb73e57eba9e60392755b827

Tro meg, flere av dere har godt av denne visdommen. Slutt å prøv å sluntre unna.

Anonym poster: 8881437b54b21a6b1f86029c0d44c6cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til å ta handa foran munnen hennes så skjønner hun poenget :) Om ikke kan du bare gi opp...

Anonym poster: bcd855301182fc56e107397976086eb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg synes det er morsomt eller om jeg blir irritert over menn som tror at alle kvinner er sånn og sånn.

-Kanskje du skal sjekke din egen IQ TS, før du kritiserer hvor lav IQ ALLE kvinner har? ^^

Anonym poster: b84ac17fbbb7cf163d5647fc9614bb5e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk mer tid på det verbale og mindre tid foran speilet?

Smart versjon av dirtytalk:

"Ååååh, ja, denne tidsbegrensede hendelsen er så deilig og gir meg virkelig målbare effekter! Du likte det, ja? Hva? La oss etablere ett nytt paradigme og oppnå hegemoni innen seksualitetsdiskurseeeeeeeeen! Jaaaaa, jeg oppnår ifølge anerkjente definisjoner den seksuelle nytelsen hvor man kommer til et toppunkt og seksuell spenning utløses"

Er det noe sånt du ser for deg? :vetikke:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk mer tid på det verbale og mindre tid foran speilet?

Smart versjon av dirtytalk:

"Ååååh, ja, denne tidsbegrensede hendelsen er så deilig og gir meg virkelig målbare effekter! Du likte det, ja? Hva? La oss etablere ett nytt paradigme og oppnå hegemoni innen seksualitetsdiskurseeeeeeeeen! Jaaaaa, jeg oppnår ifølge anerkjente definisjoner den seksuelle nytelsen hvor man kommer til et toppunkt og seksuell spenning utløses"

Er det noe sånt du ser for deg? :vetikke:

Det der er jo milevis bedre enn de fantasiløse strofene den gjengse kvinne lirer av seg i sengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, flere av dere har godt av denne visdommen. Slutt å prøv å sluntre unna.

Anonym poster: 8881437b54b21a6b1f86029c0d44c6cf

I alle dager...

Anonym poster: def4574dcb73e57eba9e60392755b827

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahahhahaha!!!

Looool

Anonym poster: a96e918e7abb0abb78a543c0ba9b669e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg synes det er morsomt eller om jeg blir irritert over menn som tror at alle kvinner er sånn og sånn.

-Kanskje du skal sjekke din egen IQ TS, før du kritiserer hvor lav IQ ALLE kvinner har? ^^

Anonym poster: b84ac17fbbb7cf163d5647fc9614bb5e

Hør nå her, nå må du roe deg ned, lille vennen min :kose:Han sa EQ, ikke IQ. Det er helt to forskjellige ting. Dessuten har han et veldig godt poeng her. Det faktum at de fleste kvinnene nå går fullstendig i forsvarsposisjon, understreker at dette er et sårt punkt for dere. :troest: Men det forstår dere vel selv også, om dere tenker dere om.

Så istedenfor å bli irritert når menn forteller sannheten, bør dere heller ta det til dere og prøve å jobbe med dere selv. :):tommelopp:

Anonym poster: dafd097a08a67b70b11d859574887a81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De synes vel du virker som den type mann som er tilbøyelig til å si tilsvarende ting da. ;D

Hør nå her, nå må du roe deg ned, lille vennen min :kose:Han sa EQ, ikke IQ. Det er helt to forskjellige ting. Dessuten har han et veldig godt poeng her. Det faktum at de fleste kvinnene nå går fullstendig i forsvarsposisjon, understreker at dette er et sårt punkt for dere. :troest: Men det forstår dere vel selv også, om dere tenker dere om.

Så istedenfor å bli irritert når menn forteller sannheten, bør dere heller ta det til dere og prøve å jobbe med dere selv. :):tommelopp:

Anonym poster: dafd097a08a67b70b11d859574887a81

Skoleeksempel på bruk av hersketeknikk. ;)

Anonym poster: 9a7b2ba011ba95f107eaf256de9676d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hør nå her, nå må du roe deg ned, lille vennen min :kose:Han sa EQ, ikke IQ. Det er helt to forskjellige ting. Dessuten har han et veldig godt poeng her. Det faktum at de fleste kvinnene nå går fullstendig i forsvarsposisjon, understreker at dette er et sårt punkt for dere. :troest: Men det forstår dere vel selv også, om dere tenker dere om.

Så istedenfor å bli irritert når menn forteller sannheten, bør dere heller ta det til dere og prøve å jobbe med dere selv. :):tommelopp:

Anonym poster: dafd097a08a67b70b11d859574887a81

For det første, ikke alle jenter som driver med slik dirty talking og for det andre noen menn (og kvinner) liker det faktisk veldig godt. Så det å si at kvinner bør holde kjeft i senga er en sannhet blir jo litt feil? : )

Anonym poster: a96e918e7abb0abb78a543c0ba9b669e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende hun tenner på denne talken.

Og at hun har sex med en eller annen fyr (deg) først og fremst fordi hun er kåt og vil ha max ut av det.

Sorry gutter, men av og til så er det ikke du som står i sentrum.

...vent nå litt, det der hørets da merkelig kjent ut, om man snur litt på fortegnet her? :klo:

Endret av Flair
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker du til "dere kvinner" som om vi er en og samme person?

Det finnes vel like mange idoter av vårt kjønn som det finnes av menn som sender sms med nogenlunde samme intensigende maset som det du opplevde. It goes both ways my friend ;-)

Anonym poster: def4574dcb73e57eba9e60392755b827

Jo, men kvinner en generelt en myyye mer homogen gruppe. Dessuten prøver du nå å spore av debatten ved å begynne å diskutere at det finnes idioter av begge kjønn. Det kan du ta i en separat tråd. Her kan vi heller diskutere hvorfor så mange kvinner er sånn, og hva vi kan gjøre i fellesskap for å prøve å forbedre situasjonen. :)

Anonym poster: dafd097a08a67b70b11d859574887a81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men kvinner en generelt en myyye mer homogen gruppe. Dessuten prøver du nå å spore av debatten ved å begynne å diskutere at det finnes idioter av begge kjønn. Det kan du ta i en separat tråd. Her kan vi heller diskutere hvorfor så mange kvinner er sånn, og hva vi kan gjøre i fellesskap for å prøve å forbedre situasjonen. :)

Anonym poster: dafd097a08a67b70b11d859574887a81

Men jeg har jo allerede gitt deg et svar!

Er du dauhørt også?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...