Gå til innhold

Treningstøy fra H&M - erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med treningstøyet til H&M?

Tenker da spesielt å kjøpe sports-BH og overdeler derifra, vet noen hvordan det er? Hvordan er treningstøyhet derifra generelt?

Takk for svar :)

Anonym poster: 97d8788bddbb4050719ac4bb02497365

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i treningstøyet til H&M, mesteparten av treningstøyet mitt er derfra:) det holder seg bra og sitter godt på kroppen, og jeg liker buksene bedre enn craft-buksene mine. Jeg bruker bare sports-BHene fra H&M, de er supre:)

Yttertøyet et ikke like bra syns nå jeg, det er verdt å innvisetere i litt dyrere merker om man trenger noe vindtett.

Skrevet

Liker tightsene og t-skjortene, disse er ikke så dyre og de holder greit, selv ved hyppig vask. Liker også at de har nøkkellomme med glidelås, veldig greit når løpejakken min ikke har lommer.

Sportsbhene har jeg ikke prøvd, da jeg ikke er fan av s-m-l inndelingen på slike plagg....

Skrevet

de sportsbh'ne jeg har kjøpt holder ikke mine dd-bryster godt... jeg kjøpte to typer...

Ellers er alt tøyet midt i blinken. :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Klærne derfra er billige, og kvaliteten er faktisk god.

Treningstightsen jeg har fra merket liker jeg ikke i det hele tatt. Synes den sklir ned så veldig når jeg feks går ned i knebøy.

Sportsbhene gir null støtte.

Overdelene synes jeg er korte.

Men, om man ønsker et billigere alternativ enn de dyre merkene man får på sportsbutikken, så er dette et godt alternativ.

• Liker 1
Skrevet

Liker tightsen godt. Prøvde en BH en gang, men den synes jeg ikke ga noe støtte. Jeg liker treningsBH, som klemmer meg fullstendig flat og som ikke tillater noe bevegelse.

Skrevet

Har bare sportsbh derfra og kan si at jeg merker stor forskjell på den og den fra Nike. Den fra Nike er på en måte mye fastere...

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker egentlig ikke noe av treningstøyet derfra.

Har bare prøvd bukser/tskjorter i prøverommet, og skjønt allerede der at det ikke vil funke.

Da har jeg prøvd løpebukser/"tekniske" tskjorter.

Så jeg kjøper bare dyrere merker. Sportsbh`ene er helt OK, men nok ikke til jogging - jeg føler de ikke gir bra nok støtte, og jeg har ikke store pupper.

Passer sikkert til saltrening om man bare vil ha type litt løse bukser osv, men ikke til styrke/spinning synes jeg. Iallefall ikke når man er vant til andre type merker som koster mer og omtrent ikke kjennes på.

Anonym poster: c462249aa5e7d6645ed4788fbde0abb6

• Liker 2
Skrevet

Har en tights derfra, liker den godt. :)

Skrevet

Har alt mulig derfra, er helt fantastisk og mye lekre farger :-)! Har den sportsbh´en med minst støtte, synes den fungerer supert, skal sies at jeg trener mest styrke da. Har både genser (149,-) og singlet (99,-) fra sportskolleksjonen også, blitt mine favoritter :-)

Er super fan av Nike, men du får så mye mer for pengene på H&M til en bra kvalitet. Så fra nå av er det kun sko jeg kjøper fra Nike, resten blir H&M :-)

Skrevet

Trenings-bhen er ikke bra (iallefall ikke den jeg kjøpte) og anbefaler heller og legge litt ekstra penger i akkurat en trenings-bh.

• Liker 1
Skrevet

Om du har store pupper og trenger god støtte så ville jeg styrt unna H&M sports-bh'ene. Men ellers har jeg ingen negative erfaringer med treningstøyet der. Kjøpte en treningstights der når jeg begynte å trene igjen for ca to år siden, kjøpte samtidig en litt dyrere en fra g-sport, og merker ikke forskell på de to. De er omtrent like slitt.

Anonym poster: 1b144f82e787610e70b66630248da581

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg er fornøyd med min sportsBH fra H&M. Den med padding. Fordi paddingen klemmer alt ennå mer fast. Jeg er en B-cup vanligvis så har ikke digre dissepatter.

Har noen topper og trøyer derfra som jeg er veldig glad i. Har ikke testa tighst ol.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en sports-BH og en tights fra H&M. Fornøyd med dem så langt ihvertfall. Føler jeg får god støtte fra BH-en, og puppene blir passe "skvist". Men så har jeg ikke jeg de største puppene da :P

Tightsen er kjempegod, og sitter godt på både under styrketrening(knebøy m.m) og jogging. Eneste minuset er at den kanskje er litt tynn.

Skrevet

Har to topper og er ikke fornøyd. En med bryterrygg, og den har verdens merkeligste passform. En annen langermet løpetrøye som er itt stiv og rar i stoffet.

Prøvde BH, men den var jo helt håpløs. Ikke mulig å regulere stroppene, merkelig passform. Dårlig støtte

Kommer ikke til å kjøpe mer fra HM med det første

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Var innom hm idag og de hadde masse superfreshe treningsklær! Kjøpte en bukse som går til knærne, en topp, en løpejakke og en tynn bomullsgenser. Synes de hadde mye fint nå :) Kjøper dog ikke sportsBH der da jeg ikke har A4-kropp og trenger litt mer tilpasning.

Skrevet

Likte HM treningsklærene før. Det var helt til jeg dro innom en sportbutikk og prøvde treningstøy! Merker stor forskjell når jeg først har fått nytt og tror nok aldri jeg kommer til å bytte tilbake til treningstøy fra HM og Gina Tricot.

Anonym poster: 32c10195a7c427152c5ff304f51bd10b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har en bukse derfra, og den sitter ikke godt, men sklir ned. Og nei, den er ikke for stor. Bare utrolig dårlig i snittet. Men helt OK som kosebukse hjemme - penere med jazzbukse enn joggebukse eller pysjbukse. Har også bomullsgenser i lilla. Veldig lepete etter bare to vask, men grei å dra på etter trening.

Endret av Rosalie
  • Liker 1
Skrevet

PS: Digger pirat-treningstightsene og t-shirtene til KappAhl. Omtrent like billige, en helt annen kvalitet. F-cup-daiene mine trenger BH i en helt annen prisklasse enn hva man får på vanlige klesbutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...