Gå til innhold

Hva er mountain dew?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Leste nylig en biografi der den amerikanske leskedrikken "mountain dew" gikk igjen..ble litt nyskjerrig! Er det en type cola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

De har den i underetasjen på Oslo City - i den relativt nye deli'en på hjørnet ved vinmonoplet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deli De Luca!

Har også en avdeling på Løkka og en på Majorstua. Masse deilig, amerikansk godis. m-m-m Savner bare butterfingers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deli De Luca!

Har også en avdeling på Løkka og en på Majorstua. Masse deilig, amerikansk godis. m-m-m Savner bare butterfingers...

Deli de Luca var det den het ja - da slipper jeg å vri hjernen min lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deli de Luca var det den het ja - da slipper jeg å vri hjernen min lenger.

Ahhh, flott tips! 7eleven har jo fått Dr. Pepper også nå...

Men Mountain Dew er da ikke sitronbrus? Synes den smaker mer som Urge, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr Pepper er best! Hurra!!!!! Til og med her i lille Elverum fins det Dr Pepper på en kiosk.

Suzy har funnet sitt ulitmate lørdagsgodteri! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, flott tips! 7eleven har jo fått Dr. Pepper også nå...

Men Mountain Dew er da ikke sitronbrus? Synes den smaker mer som Urge, jeg.

Joo, vanlig Mountain Dew smaker sitronbrus, så vidt jeg husker. Du tenker ikke på Gatorade da? Ellers så tror jeg kanskje Mountain Dew kommer i flere smaker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitterchick: Kanskje vi bare snakker forbi hverandre. Når noen sier sitronbrus tenker jeg på Sprite, og det synes jeg definitivt ikke den smaker som.

Gatorade? Det inneholder vel ikke kullsyre? (Ergo drikker jeg det aldri)

Men det er veldig lenge siden jeg har smakt Mountain Dew, det må jammen være snart 10 år siden. Jeg får nok finne en av disse butikkene og se om jeg fortsatt liker det. Jeg tror ikke jeg har vært borti mer enn en type Mountain Dew.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker: Kan godt hende! Mange år siden jeg har drukket det selv, men mener å huske en sitronbrus-smak, men litt sånn sportsdrikk-aktig. Sist jeg var i USA, for fire år siden, mener jeg å huske at det var kommet flere smaker, men der igjen kan det hende jeg blander!

Vi får ta oss en tur på Deli De Luca og kjøpe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ser du noen som står der og river seg i håret over alle de nye Mountain Dew smakene, er det meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Guri!!! Har de det på Deli de Luca???

Jeg har bare funnet den på den bittelille kiosken i en sidegate nedenfor Saga kino...

Jeg MÅ på Deli de Luca! Straks!

Mountain Dew smaker på en måte som en blanding av sitronbrus og solo, synes jeg. Lysegul på farge, frisk på smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...