AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #1 Skrevet 28. januar 2013 Håper noen kan hjelpe meg/kjenner seg igjen i det jeg forteller. Jeg får plutselige smerter nede i korsryggen på venstre side, de kan komme når som helst og uten forvarsel, det kan komme når jeg sitter i ro eller når jeg står/går. Det kjennes ut som en kniv blir stukket inn og venstrefoten svikter samtidig slik at jeg ikke klarer å bevege meg. Dette skjer ofte når jeg er alene så er veldig slitsomt. Har hatt det ofte nå i det siste og vet ikke hva jeg skal gjøre. Fastlegen min mente jeg bare måtte trene og det var ingenting galt. Går jevnlig til kiropraktor og trener ofte men virker som folk har problemer med å forstå hva jeg mener. Dette er ikke kroniske smerter men de kommer plutselig og varer fra timer til en dag. På det verste varte det i nesten 2 uker. Noen har fortalt meg at det kan være hekseskudd, men ikke vet jeg. Er bare utrolig slitsomt da jeg nesten ikke tørr å gå tur alene lenger med tanke på at hvis det skjer er jeg helt hjelpesløs. Noen som vet hva det kan være? Anonym poster: bb32f228e39e294e0026fb2ea73f0b21
Sugerøret Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 Har du tatt bilder av ryggen? Anbefaler deg å få tatt mri slik at du kan utelukke event.prolaps som ligger og klemmer. Det kan også være isjas ,nerven kommer i klem. Det kan taes CT av den for å sjekke om en skive i ryggen treffer nerven.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 TS her. Nei har ikke det, får snakke med kiropraktoren når jeg har time imorgen I en alder av 22 så burde det jo ikke være slik... Anonym poster: bb32f228e39e294e0026fb2ea73f0b21
Sugerøret Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 alder ingen hindring. Du kan ha ryggproblemer uavhenging av alder. Da jeg var 28år hadde jeg hatt flere prolapser,noen av dem gav meg permanent nerveskade. Mange har prolapser som ikke gir noen symptomer,mens andre (ala meg) får større skader og mye smerte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå